بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
فرمانده نیروی هوافضای سپاه:
سردار حاجی زاده با بیان اینکه آمریکا و هیچ کشور دیگری جسارت تجاوز به خاک ایران را ندارد، گفت: آمریکایی‌ها باید متوجه رفتارهای خود باشند.
تدبیر24»سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه که صبح امروز (چهارشنبه)  به منظور افتتاح پل منطقه سیل‌زده ماژین به ایلام سفر کرده است در جمع خبرنگاران در فرودگاه این شهر با اشاره به ساقط کردن پهپاد متجاوز فوق پیشرفته امریکایی توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه، اظهار کرد: در قضیه انهدام پهپاد، طبق معمول آمریکایی‌ها قوانین بین المللی را رعایت نکردند و یگان مستقر در منطقه به وظیفه خود در قبال انهدام این پهپاد عمل کرده است.

وی با بیان اینکه سامانه سوم خرداد کاملاً بومی بوده و توسط نیروی هوافضای سپاه طراحی و ساخته شده است، افزود: هر یگانی دیگر هم در منطقه قرار داشت، همین کار نیروی هوافضای سپاه را انجام می‌داد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: آمریکایی‌ها طبق معمول به هشدارهای فرماندهان و مسئولان کشور ما توجهی نکردند و آن را رجزخوانی تلقی می‌کردند.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه آمریکایی‌ها توانایی این کار را برای ایران قائل نبودند، افزود: ما به قانون عمل کردیم، باید آمریکایی‌ها متوجه رفتار خود باشند و قرار نیست که کشورها همواره از آنها تبعیت کنند.

وی با تاکید بر اینکه از این به بعد هم به وظایف خود عمل خواهیم کرد، بیان کرد: نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری جسارت تجاوز به خاک ایران را ندارد.

سردار حاجی زاده ادامه داد: مشکل اصلی امروز کشور جنگ اقتصادی است و در این شرایط همه مردم و مسئولان باید باهم بسیج شوند که مشکلات حل شود.

وی طرح مباحثی همچون جنگ نظامی و سایه جنگ را ساخته و پرداخته غرب عنوان و تصریح کرد: برغم طرح این موضوعات اراده‌ای در دشمن وجود ندارد و امروز نیز این قضیه بر همگان ثابت شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها