بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
محبوبیت مگان رپینو باعث شد طرفدارانش او را رییس جمهور آمریکا بنامند و بیوگرافی‌اش را در ویکی پدیا تغییر دهند.

تدبیر24»مگان رپینو پس از درخشش در جام جهانی فوتبال زنان در فرانسه و مخالفتش علیه دولت دونالد ترامپ طرفداران زیادی پیدا کرد. پس از این اتفاق کاپیتان تیم ملی بانوان آمریکا در ویکی‌پدیا به عنوان رییس جمهور این کشورخوانده شد. بیوگرافی رپینو توسط هوادارنش ویرایش شد و آنها او را با این عنوان خطاب کردند.

برخی کاربران با این روش از حرکت بازیکن سیاتل حمایت کردند. مهاجم آمریکایی به نشانه اعتراض سرود ملیکشورش را در جام جهانی ۲۰۱۹ فرانسه نمی‌خواند.

پس از ویرایش بیوگرافی رپینو، ویکی پدیا تصمیم گرفت ویرایش صفحه این بازیکن را بلاک کند تا کسی نتواند آن را تغییر دهد.

اعتراض‌های رپینو مورد توجه کل دنیا قرار گرفته است. پاسخ او به دعوت به کاخ سفید منفی بود. پس از این اتفاقانتقادهای ترامپ به این بازیکن آغاز شد اما کاپیتان تیم ملی بانوان آمریکا از تصمیمش پشیمان نشد و قصد ندارد در کاخ سفید حاضر شود.

آمریکا در جام جهانی ۲۰۱۹ فرانسه نتایج خیلی خوبی کسب کرده و حتی یک شکست هم تجربه نکرده است. این تیم در مراحل حذفی اسپانیا و فرانسه را پشت سر گذاشت و در نیمه نهایی با انگلیس بازی خواهد کرد. سه شنبه مشخص خواهد شد تیم جیل الیس می‌تواند به فینال راه یابد یا نه.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها