بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۱۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
سید حامد عسگری مدیر عامل مؤسسه دانشمند طی روزهای گذشته با آیت اله شاهچراغی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان و علیرضا آشناگر استاندار سمنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

تدبیر24»در ادامه برنامه سفرهای استانی مدیرعامل و مدیران مؤسسه تحقیق و توسعه دانشمند به استان‌های کشور؛ جهت شناسایی ظرفیت‌های بومی استان ها و شهرستان های کشور جهت توسعه ظرفیت نوآوری فراگیر و حمایت از جوانان فعال در شرکت‌های دانش‌بنیان؛ این هفته سفر به استان سمنان با دیدارهای فشرده میان نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان، استاندار سمنان، رئیس دانشگاه و رئیس دادگستری این استان صورت پذیرفت.

در دیدار سید حامد عسگری مدیرعامل مؤسسه دانشمند با نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری، آیت اله شاهچراغی ضمن ارائه توصیه هایی در خصوص هدف گذاری در برنامه‌ها جهت رسیدن به دستاوردهای مهم حتی کوچک با ذکر روایتی از حضرت امام جعفر صادق علیه السلام که فرمودند: "علیک بالاحداث فانهم اسرع الی کل خیر" تأکید نمود باید از ظرفیت جوانان مومن، انقلابی و متخصص بهترین استفاده صورت پذیرد. 

امام جمعه سمنان همچنین تاکید کرد: طبق فرمایش حضرت امام خمینی (ره) هر اقدامی که انجام می‌دهید را به اطلاع مردم برسانید، لذا شما جوانان هم حتما اقدامات خیر و خدمات خود را جهت اطلاع مردم عزیز رسانه‌ای کنید.

در ادامه این دیدار سید حامد عسگری ضمن ارائه گزارشی از اقدامات موسسه دانشمند در حوزه نوآوری فراگیر و شبکه تحقیق و توسعه از نماینده ولی فقیه درخواست نمود زمینه های تسهیل و تسریع ارتباط جوانان استان سمنان با این موسسه فراهم شود.

حامد عسگری

همچنین در دیدارهای جداگانه‌ای سید حامد عسگری با استاندار سمنان، رئیس دانشگاه سمنان و رئیس کل دادگستری استان سمنان در خصوص زمینه‌های توسعه فرهنگ نوآوری فراگیر و اقتصاد دانش بنیان بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها