بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کاهش وقوع جرائم مسلحانه در پایتخت خبرداد.
تدبیر24»سردار علیرضا لطفی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت وقوع جرائم مسلحانه در پایتخت گفت: در این حوزه وضعیت ما وضعیت مناسبی است، البته حتی یک مورد وقوع جرم نیز از نظر ما نباید رخ دهد و منظورم از مناسب این است که آمار ما بسیار کم است.

وی ادامه داد: دلیل این وضعیت هم این است که همکاران ما با اقدامات فنی که انجام دادند، در اواخر پارسال و ابتدای امسال چهار باند مسلحانه را قبل هر اقدامی شناسایی و دستگیر کردند و امروزه دیگر برنامه ریزی ما در پلیس آگاهی پیرامون اقدامات خشن و مسلحانه، شیوه پیش‌دستانه است و با رصد مجرمان پیش از وقوع جرم، بسیاری از آنان را دستگیر می کنیم.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون هر سرقت و جرم مسلحانه ای که در تهران رخ داده، همگی منجر به کشف و دستگیری شده است.

لطفی با بیان اینکه در بهار آمار وقوع جرائم مسلحانه در پایتخت در  مقایسه با بهار پارسال کاهش داشته است، گفت: البته در این مدت اقدام خشن و مسلحانه پیچیده و نگران کننده ای هم نداشتیم، عمده جرائم مسلحانه سرقت و زورگیری و اختلافات بود که افراد با اسلحه های غیرمجاز، غیر استاندارد و حتی تقلبی دست به این جرائم زده بودند.  

وی درباره اینکه چند درصد جرائم با سلاح گرم رخ می دهد، گفت:  عدد جرائم مسلحانه ما در این مدت بسیار انگشت شمار است و اصلا قابل توجه نیست، اما با توجه به حساسیتی که روی این جرائم وجود دارد، هر مورد آن به سرعت اطلاع رسانی شده و جامعه از آن با خبر می شود.

لطفی خاطرنشان کرد: برای مقابله با چنین جرائمی و کاهش آن برنامه ریزی های لازم را انجام داده ایم و در تلاشیم تا با  اقدامات پیش دستانه با این قبیل از جرائم پیش از وقوع برخورد کنیم.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها