بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
وزیر دفاع:
وزیر دفاع گفت: ایران قدرت طراحی و ساخت مایحتاج نیروی دریای خود من جمله رادار و موشک را دارد.
تدبیر24»امیر سرتیپ حاتمی در حاشیه مراسم تحویل شناور‌های کلاس "حیدر" به فرماندهی مرزبانی گفت: جمهوری اسلامی ایران ساحل دریایی طولانی دارد و دریا در آینده قطعا یکی از فرصت‌های استراتژیک ما خواهد بود.

سرتیپ حاتمی افزود: برای اینکه بتوانیم این فرصت را با وجود تهدیدات موجود از طرف دشمنان جمهوری اسلامی ایران به نحو احسن استفاده کنیم ما مکلف به این هستیم که برنامه دفاع دریایی قوی را پایه ریزی کرده تا از آن استفاده کنیم چرا که به حمدلله گام‌های ما در زمینه‌های تجاری و نظامی به شدت استوار است و ما امروز توانایی ساخت و طراحی همه جنگ افزار‌های دریایی سطحی و حتی زیر سطحی را دارا هستیم، ما می‌توانیم تمام احتیاجات خود را در زمینه‌های موشک، راداری و اپتیکی با توکل بر خدا و تکیه بر عزم و اراده و از خودگذشتگی نیروی انسانی بسازیم و به فضل خدا تا الان توانسته ایم از آب‌های سرزمینی خو دفاع کرده و امنیت آن را همواره تضمین کنیم.

وی در ادامه با اشاره به استقلال و قدرت جمهوری اسلامی ایران گفت: نه آمریکا و نه هیچ قدرت دیگری نمی‌تواند ایران را تهدید کند و ما اصلا چنین اجازه‌ای به آن‌ها نخواهیم داد. بی شک همانگونه که رهبر انقلاب نیز فرمودند هر طرفی که جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند، هر قدمی را بردارد با واکنش مواجه خواهد شد. امروز این حرف را صراحتا اعلام می‌کنیم تا همه میزان قدرت ما را بدانند.

سرتیپ حاتمی در پاسخ به سوالی در خصوص درخواست نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اروپایی‌ها برای پاسخ به گام دوم ایران گفت: نتانیاهو انسان پستی است، اما جمهوری اسلامی ایران دارای صبری استراتژیک است و همه التزامات خود را به درستی انجام می‌دهد و همه دنیا می‌دانند که دولت و ملت ما در این عرصه سربلند است چرا که به آنچه که قول داده بودیم پایبند ماندیم و این آن‌ها هستند که از برجام خارج شدند، اما تمام اقدامات ما در چارچوب برجام است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها