بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
انفجار یک خودرو سواری در گرگان منجر به کشته شدن راننده خودرو شد.
تدبیر24»شب گذشته خودروی سوناتا حین حرکت در خیابان گلشهر گرگان دچار حریق شد و در ادامه انفجار رخ داد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر گفت: پس از اعلام حادثه از طریق تماس مردمی با تلفن ۱۲۵، بلافاصله تیم اطفا حریق در کمترین زمان ممکن به صحنه حادثه رسیده و ضمن اطفا حریق دو نفر از سرنشینان خودرو که گرفتار شده بودند را از خودرو خارج کردند.

مهدی قره قاشی بیان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در این حادثه دو سرنشین خودرو به بیمارستان منتقل شدند و متأسفانه راننده خودرو با وجود تلاش‌های بسیار در اورژانس و اجرای سی پی آر، به دلیل شدت سوختگی و جراحات جان خود را از دست داد.

علی متکی تصریح کرد: دیگر مصدوم این حادثه در وضعیت بهتری قرار دارد و تحت درمان است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها