بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در روز چهارشنیه ۱۹ تیر ماه را در این خبر بخوانید.
تدبیر24»در لحظه انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۵۳۰ هزار تومان (۱۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و ۳۳۰ هزار تومان (۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز) است.

همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان (۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز)، ربع سکه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان (۷۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۹۸۰ هزار تومان (۱۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) عرضه می‌شود.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۲۷ هزار و ۳۰۳ تومان (۱۱۵۴ تومان کاهش نسبت به دیروز) و ارزش هر اونس طلای جهانی نیز ۱۳۹۵.۷۷ دلار است.

ادامه کاهش نرخ دلار

قیمت ارز در بانک‌ها و صرافی‌ها باز هم با شیب نزولی کاهش یافت.

به گزارش ایسنا، بانک‌ها امروز (۱۹ تیر) قیمت دلار را نسبت به روز گذشته کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در بانک‌ها که روز گذشته ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان بود، امروز ۱۲ هزار و ۳۸۲ تومان خریداری شد.

همچنین شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۳ هزار و ۸۷۷ تومان می‌خرند که قیمت این ارز نیز بیش از حدود ۱۵۰ تومان کاهش داشته است.

هر پوند انگلیس نیز امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت ۱۵ هزار و ۴۲۰ تومان خریداری می‌شود.

نرخ ارز مسافرتی

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۴ هزار و ۵۷۵ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانکی

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار را نسبت به روز گذشته ۵۰ تومان کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان است.

این صرافی‌ها همچنین، امروز هر یورو را به قیمت ۱۴ هزار و ۵۵۰ تومان می‌خرند و ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان می‌فروشند که نسبت به روز گذشته ۵۰ تومان کاهش یافته است.
برچسب ها: قیمت طلا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها