بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۶
مدیر رسانه ای باشگاه داماش گیلان با اشاره به تنگناهای مالی این تیم برای سفر به تهران و مسابقه با تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در نامه ای به سازمان لیگ، مشکلات مالی تیم را اعلام کرده ایم.
به گزارش تدبیر24 علی احمدی سراوانی شامگاه یکشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: در حال حاضر حتی برای کرایه کردن اتوبوس و رفتن به تهران مشکل داریم به همین دلیل شاید تیم داماش، مقابل استقلال حاضر نشود.

وی به جلسه امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش با بازیکنان تیم اشاره و اظهار کرد: در این نشست، بازیکنان خواسته های خود را مطرح کردند و خواستار رفع مشکلاتشان شدند و چنانچه مشکلات حل نشود، آنان تیم را همراهی نخواهند کرد.

مدیر رسانه ای باشگاه داماش گیلان ادامه داد: مدیرعامل باشگاه نیز تلاش می کند تا مبلغی به بازیکنان پرداخت کند و آنان بتوانند برای حضور مقابل تیم فوتبال استقلال، تیم داماش را همراهی کنند در غیر این صورت بعید می دانم که به تهران برویم و مقابل آبی پوشان پایتخت قرار بگیریم.

احمدی سراوانی ابراز امیدواری کرد که با اهتمام مسوولان استان، باشگاه داماش گیلان از وضعیت بحرانی خارج شود و بتواند با رفع مشکلات مالی، در ادامه مسابقات لیگ برتر حضور یابد.

تیم های فوتبال داماش گیلان و استقلال تهران، عصر سه شنبه هفته جاری در هفته بیستم رقابت های فوتبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می روند.

تیم فوتبال داماش گیلان در حال حاضر از مجموع 19 بازی، 22 امتیاز دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها