بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۰۰۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از رشد ابرهای همرفتی و احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده در تهران و دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی طی امروز و فردا (۳۰ و ۳۱ تیر ماه) خبر داد.
تدبیر24»احد وظیفه  اظهار کرد: طی دو روز آینده به ویژه در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب برای جنوب فارس، شمال و غرب هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده در استان‌های خراسان جنوبی، یزد، جنوب خراسان رضوی، سمنان، شرق اصفهان و منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک سبب کاهش کیفیت هوا می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ساعات بعد ازظهر امروز و فردا (۳۰ و ۳۱ تیر ماه) برای دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی در استان‌های سمنان، مازندران، خراسان شمالی، تهران و البرز رشد ابرهای همرفتی و احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با بیان اینکه طی فردا و پس‌فردا (۳۱ تیر و ۱ مرداد ماه) با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر افزایش ابر و بارش پراکنده در استان‌های گیلان و مازندران دور از انتظار نیست،اظهارکرد: در سایر مناطق کشور طی پنج روز آینده جوی پایدار و آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۳۱ تیر) صاف در بعد ازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۱ مرداد) صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها