بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۲۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
يك نماينده سابق مجلس گفت:تفکری که در پشت ساخت گاندو قرار دارد همان تفکر دلواپسی است که منافعش با کل منافع ملت ایران در تقابل است و از این لحاظ ما همه نگران این تفکری هستیم که توسط یک جریان تندرو در کشور دنبال می‌شود و هدفی جز ضربه‌زدن به منافع عامه مردم ایران ندارد.
تدبیر24»يك نماينده سابق مجلس گفت:تفکری که در پشت ساخت گاندو قرار دارد همان تفکر دلواپسی است که منافعش با کل منافع ملت ایران در تقابل است و از این لحاظ ما همه نگران این تفکری هستیم که توسط یک جریان تندرو در کشور دنبال می‌شود و هدفی جز ضربه‌زدن به منافع عامه مردم ایران ندارد.

داریوش قنبری فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت و گو با خبرنگار سایت روز نو درباره رویکردهای تخریبی برخی از جریانات سیاسی علیه دولت به خصوص صدا و سیما و ساخت سریال‌هایی چون گاندو در فضایی که کشور از سوی دشمنان در فشار است اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم یک ضرب‌المثل عامیانه وجود دارد که می‌گوید ماردونا را ول کن غضنفر را بچسب از این رو فضایی که امروز علیه دولت توسط غضنفرهای داخلی ایجاد شده است از فشارهای دشمنان خارجی به هرحال اگر بیشتر نباشد کمتر هم نیست.

وی افزود: در چنین فضایی که دشمن هدفش را بر این قرار داده است که به هر حال از طریق تحریم‌ها نارضایتی داخلی را ایجاد کند بنده نمی‌دانم بدبین کردن مردم به مسئولان از طریق یکسری تبلیغات دروغین و غیرواقعی چه معنا و مفهومی می‌تواند داشته باشد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: واقعیت این است که اگر روال در جمهوری اسلامی ایران به همین منوال باشد باید فاتحه نظام جمهوری اسلامی خوانده شود که به این شکل از سوی عده‌ای ترسیم شود.

قنبری خاطرنشان کرد: قطعا و یقینا به هر حال چنین روشی قابل تایید نیست و در واقع یک بحث تخریبی و تبلیغات منفی علیه دولت در کشور شکل گرفته است که مورد مقبول نیست.

وی تاکید کرد: بعضی‌ها بیشتر از آنچه که مهار دشمن خارجی و مقابله با شرایطی که برای کشور پیش آمده مدنظرشان باشد همچنان مسائل جناحی آنطوری که نشان دادند برای آنها در صدر اولویت‌ها است و اهمیت بیشتری دارد.

این تحلیگر سیاسی اصلاح‌طلب گفت: این عده حاضرند که هرگونه بازی را با منافع ملی داشته باشند از این رو ما یکبار در جریان تصویب برجام این مسائل را دیدیم و در شرایطی که تحریم‌ها برداشته شد و کشور و مردم احساس آرامش کردند عده‌ای به شکل 
طنزآمیزی اعلام کردن  که ما دلواپس هستیم.

قنبری اظهار کرد: دلواپسی این جریان با دلواپسی بن سلمان در عربستان و نتانیاهو در اسرائیل یکی است و به هر حال دلواپس دیگری هم با انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به اسم ترامپ به جمع این دلواپسان پیوست و به هرحال آن بلایی که سربرجام آمد و همه می‌دانند اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: در شرایطی که برجام هم زیر سوال است و ما شاهد بدعهدی آمریکایی‌ها و بعضی‌ از طرف‌های برجام در خروج از این توافق هستیم ما می‌بینیم همان دلواپسان حالا دلواپس خروج کشور آمریکا از برجام و بهم خوردن برجام هم شدند.

این تحلیگر سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد:  به هرحال بحث اینجاست که بعضی‌ها نمی‌خواهند موفقیت‌های دولت را ببینند و تلاش کردند موفقیت‌ها به شکست منجر شود از این رو من ضمن اینکه دخالت عامل خارجی را در شکست برجام را موثر می‌دانم و عامل اصلی را  آنها می‌دانم اما نقش عامل داخلی و کارشکنی‌های همین دلواپسان و کسانی که علیه دولت کار کردند در به شکست کشیدن برجام را هم نمی‌شود از خاطر ببریم و اینها نباید به فراموشی بسپاریم.

قنبری تاکید کرد: به هر حال تفکری که در پشت ساخت گاندو قرار دارد همان تفکر دلواپسی است که منافعش با کل منافع ملت ایران در تقابل است و از این لحاظ ما همه نگران این تفکری هستیم که توسط یک جریان تندرو در کشور دنبال می‌شود و هدفی جز ضربه‌زدن به منافع عامه مردم ایران ندارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها