بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
فدراسیون فوتبال با وجود همه تهدیدها نمی تواند لیگ برتر را برگزار نکند و از یک زمانی بیشتر آن را به تاخیر بیاندازد. هر دو دلیل مشخص است.
تدبیر24»16 تیم لیگ برتر نزدیک به یک هزار میلیارد تومان برای حضور در این بازی ها سرمایه گذاری کرده اند و عدم برگزاری بازی های لیگ برتر یعنی هدر رفتن این سرمایه عظیم. از سویی با توجه به تقویم بازی های بین المللی از جمله بازی های لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام جهانی 2022 اگر فدراسیون فوتبال بخواهد بیش از اندازه بازی های لیگ برتر را به تاخیر بیاندازد در ادامه با چالش مواجه خواهد شد. بر همین اساس و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته به احتمال قوی بازی های فصل جدید از سه شنبه 29 مرداد روز عید غدیر آغاز خواهد شد.

البته باید به این نکته اشاره کرد باشگاه ها در هفته های اخیر توصیه های فدراسیون فوتبال مبنی بر استانداردسازی استادیوم ها را جدی گرفته اند و در استادیوم های دارای نقص هم اکنون کار به صورت شبانه روزی در حال دنبال شدن است و به زودی استادیوم ها برای برگزاری بازی ها آماده می شوند.

نکته ای که مورد اشاره مهدی تاج و هم چنین سعید فتاحی بوده است. شاید تنها استادیومی که در هفته های ابتدایی برای بازی های لیگ برتر مهیا نشود استادیوم امام علی سیرجان است که با ریزش سکوها مواجه شده است که در این صورت تیم در هفته های ابتدایی مجبور به بازی در کرمان خواهد شد.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرعه کشی بازی های لیگ برتر هم در مشهد برگزار خواهد شد. فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور هم از 26 مرداد آغاز می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها