بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس درباره بررسی شکایت بیگدلی نماینده خدابنده از عزیزی نماینده شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی درباره اظهاراتی پیرامون رئیس صندوق بازنشستگی گفت: مقرر شد که هیئت برای اظهار نظر قطعی فایل صوتی را بررسی کند.
تدبیر24»سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس درباره بررسی شکایت بیگدلی نماینده خدابنده از عزیزی نماینده شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی درباره اظهاراتی پیرامون رئیس صندوق بازنشستگی گفت: مقرر شد که هیئت برای اظهار نظر قطعی فایل صوتی را بررسی کند.

محمدجواد جمالی‌نوبندگانی سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در توضیح جلسه صبح امروز این هیئت نظارت گفت: در ابتدای نشست الیاس حضرتی نماینده مردم تهران ضمن حضور در جلسه درباره شکایت مطرح شده از سوی شورای عالی امنیت ملی از وی توضیح داد.

وی افزود: شکایت از او ناظر بر مطرح کردن «موضوع مذاکره با آمریکا ممنوع است» بود اما حضرتی در صحبت‌هایش به مذاکرات زمان جنگ اشاره کرد.

وی افزود: حضرتی توضیح داد که منظورش مذاکره با مقامات آمریکا و شخص ترامپ نبود بلکه تاکید کرد همان طور که در دوران دفاع مقدس گروه‌هایی را برای تبیین نظرات جمهوری اسلامی می‌فرستادیم، پیشنهاد دادم اکنون هم برای کمک به دیپلماسی و وزارت خارجه این کار صورت گیرد. با این کار ظریف تنها نمی‌ماند و این افراد در راستای منافع ملی نظام می‌توانند به دستگاه دیپلماسی کمک کنند. با توجه به این اظهارات در نهایت هئیت نظارت صحبت‌های حضرتی را خلاف وظایف نمایندگی تشخیص نداد.


سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: در این جلسه فلاحت پیشه نماینده اسلام آباد حضور پیدا کرد، شکایتی هم از سوی شورای عالی امنیت ملی از وی به دلیل طرح موضوع ایجاد میز مدیریت تنش در قطر یا عراق با هدف کاهش تنش مطرح شد.

وی اظهار داشت: فلاحت پیشه در پاسخ تاکید کرد که نظرش مذاکره نبوده بلکه از آن جا که آمریکا و برخی طرف‌های منطقه‌ای تنش‌هایی را در منطقه ایجاد کرده و به آن دامن می‌زنند، پیشنهاد ایجاد کاهش میز تنش را داده است که این به معنای مقابله با سیاست‌های اعلامی نیست. در نهایت هیئت نظارت صحبت‌های فلاحت پیشه را خلاف وظایف نمایندگی تشخیص نداد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: موضوع بعدی نشست صبح امروز شکایت بیگدلی نماینده خدابنده از عزیزی نماینده شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی درباره اظهاراتی پیرامون رئیس صندوق بازنشستگی بود، شکایت ناظر بر تنش لفظی بین 2 نماینده در کمیسیون اجتماعی بود، ما در این جلسه صحبت‌های عزیزی را شنیدیم، مقرر شد که هیئت برای اظهار نظر قطعی فایل صوتی مذاکرات یکشنبه هفته آینده(۳۰ تیر) کمیسیون اجتماعی را بررسی کرده و بعد اظهار نظر کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها