بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
رییس کمیته بین المللی المپیک طی نامه ای مراتب تشکر و قدردانی خود را برای دعوت صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک کشورمان اعلام کرد.
به گزارش تدبیر۲۴ توماس باخ در این نامه ضمن تشکر از دعوت به عمل آمده با ابراز تاسف از عدم امکان حضور در ایران در تاریخ دعوت شده، قول مساعد خود را برای حضور در ایران و بازدید از موزه المپیک اعلام کرد.

رئیس کمیته بین المللی المپیک در این نامه آورده است:

جناب آقای سیدرضا صالحی امیری
رییس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

رییس محترم،
لطفا تشکر صمیمانه من را از بابت شرکت در صد و بیستمین سالگرد پیدایش کمیته بین المللی المپیک و افتتاحیه خانه 
المپیک پذیرا باشید. 

همچنین مایلم قدردانی خود را برای سخنان محبت آمیز جنابعالی در مورد اقدامات حرفه ای تیم ما و حمایت ایشان از کمیته های ملی المپیک در جهت ایفای ماموریت ها و مسولیت هایشان در جنبش المپیک، ابراز نمایم.

 شخصاً قدردانی شما را به همکارانم در دپارتمان روابط کمیته های ملی المپیک، از طرف شما، ابلاغ خواهم کرد. 

از دعوت سخاوتمندانه شما برای بازدید از آن کمیته ملی المپیک و موزه المپیک تان سپاسگزارم. پس از بررسی دقیق برنامه کاری سال ۲۰۱۹ خود، متاسفانه باید بگویم نمی توانم تاریخ مشخصی را برای سفرم به جمهوری اسلامی ایران قطعی اعلام نمایم، ولی یقیناً بازدید از کمیته ملی المپیک شما را در آینده نزدیک در نظر خواهم داشت. در عین حال، لطفا در این خصوص با دپارتمان روابط کمیته های ملی المپیک در تماس باشید. 

با آرزوی بهترین ها برای جنابعالی و آن کمیته ملی المپیک در فعالیت ها و تلاش های آتی.


با ارادت و احترام

توماس باخ
رییس کمیته بین المللی المپیک
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها