بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
شیخی گفت: قطعه سازان بازوی قدرتمندی برای کاهش قیمت خودروها هستند و با تلاش مضاعف این صنف، بدون تردید قیمت خودرو کاهش پیدا می کند.
تدبیر24»عبدالمجید شیخی کارشناس مسائل اقتصادی و خودرو درباره قیمت خودرو گفت: قیمت گذاری خودرو کم و بیش در دست واسطه گران است و این موضوع در بازار خودرو نوساناتی را ایجاد می کند.

وی ادامه داد: طی چند ماه اخیر معاملات در بازار خودرو‌ با رکود مواجه شد و  قیمت خودرو‌های وارداتی و داخلی را به کمترین میزان خود نسبت به چند ماه گذشته رسانده است.

این کارشناس خودرو  یکی از  عوامل نوسان قیمت خودرو  را  وجود دلالان در بازار خرید و فروش خودرو دانست و گفت: دلالان با سرازیر کردن سرمایه‌های خود به بازار خودرو، باعث ایجاد تقاضای کاذب  و غیر واقعی شدن قیمت‌های خودرو  شده‌اند.

شیخی، ورود قوه قضاییه به منظور نظارت بر بازار خودرو را موضوعی مهم دانست و افزود: اگر روند و جدیت قوه قضاییه در کنترل عرضه و قیمت  بیشتر شود قطعا قیمت خودرو کاهش پیدا می کند، از این رو توصیه می کنیم مردم تا زمان کاهش قیمت، خودرو نخرند.

وی با اشاره به اینکه قیمت خودرو در این هفته به بازار ارز بستگی دارد، گفت: قطعه سازان بازوی قدرتمندی برای کاهش قیمت خودروها هستند و با تلاش مضاعف این صنف، بدون تردید قیمت خودرو کاهش پیدا می کند.

قیمت خودرو‌های پرفروش در بازار امروز (۱۲ مرداد ۹۸) + جدول
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها