بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۲۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
کاهش قیمت ارز سبب شد تا نرخ دلار در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی بار دیگر به زیر ۱۲ هزار تومان برسد.
تدبیر24»بانک‌ها امروز (سیزدهم مرداد) قیمت دلار را نسبت به روز گذشته کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در بانک‌ها که در روز پنج‌شنبه ۱۱ هزار و ۶۵۴ تومان بود، امروز به ۱۱ هزار و ۶۰۵ تومان رسید.

شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۲ هزار و ۸۹۷ تومان می‌خرند که در مقایسه با قیمت ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومانی روز گذشته، قیمت این ارز نیز کاهش یافته است.

هر پوند انگلیس هم امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت ۱۴ هزار و ۱۳۲ تومان خریداری می‌شود.

ارز مسافرتی ارزان شد

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۳ هزار و ۵۴۵ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانکی

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان است. این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان می‌خرند و ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان می‌فروشند که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان کاهش یافته است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها