بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
یک فعال سیاسب اصلاح‌طلب گفت: باتوجه به اینکه حجاب یک مقوله فرهنگی است نباید برخورد سختی برای حل معضلات مربوط به آن صورت گیرد.
تدبیر24»احمد حکیمی‌پور فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت و گو با سايت روز نو درباره تشدید برخوردهای اجتماعی از جمله گشت ارشاد اظهار کرد: اولا باید گفت این موضوع معمولا در فصل تابستان شدت می‌گیرد از این رو این رویه امری مقطعی است اما بدون شک همه آگاهند که بحث حجاب موضوعی فرهنگی است.

وی افزود: در موضوع حجاب همه کارشناسان بر این باورند که این موضوع با رویکرد تحکمی هیچ بازخورد مثبتی نداشته و همه صاحب‌نظران نیز به این موضوع بارها اشاره کردند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: پلیس در کشور ما دارای ماموریت‌های بسیار مهم‌تری از موضوع حجاب است چرا که این مقوله باید از طریق فرهنگی حل شود.

حکیمی‌پور تاکید کرد: اینکه پلیس را که برقرار کننده نظم و امنیت کشور است با مردم درگیر کنیم بدون شک رویکرد قابل قبول نیست.

وی با اشاره اینکه بحث حفظ کرامت انسانی جز اصول اولیه دینی و فرهنگی ماست گفت: نباید مسائل فرهنگی که با راهکار فرهنگی امکان حل آنها وجود دارد سبب ایجاد کشمش و تنش در جامعه شود از این رو ما باید از موضع فرهنگی در این راستا اقدام کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب اظهار کرد: برخورد سخت در این مقولات هیچ گاه اثر مورد انتظار را نداشته است از این رو بنده معتقدم با مسائل نرم نباید برخورد سخت صورت گیرد اما بدون شک باتوجه به قانونی بودن برخورد با بی‌حجابی از نیروی انتظامی درخواست می‌شود به این موضوع ورود پیدا کند.

حکیمی پور تصریح کرد: امیدواریم به یک تفاهم عمومی در این راستا دست پیدا کنیم چرا که بنده معتقدم با یک برنامه و راهکار بلندمدت این موضوع قابل حل است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها