بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۰۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
رییس جمهور و اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) شانزدهم مرداد ماه ۱۳۹۸ هیات وزیران در آستانه روز خبرنگار با حضور در درحیاط دولت به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی  با تبریک روز خبرنگار، با اشاره به تاثیر فضای مجازی در فعالیت رسانه‌ها و خبرنگاران، گفت: امروز فضای مجازی امکانی است که در اختیار همه قرار گرفته و اینترنت و فضای مجازی کار رسانه‌ها و خبرنگاران را آسان کرده است. خبرنگاران با یک وسیله ساده و کوچک می‌توانند صدا و تصویر را ضبط کنند و همزمان اخبار را منتقل نمایند. بر همین اساس نیز در دولت تسهیلات ویژه‌ای برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است.

همچنین مشروح گفت‌وگوهای حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با خبرنگاران را می‌توانید در لینک‌های زیر دنبال کنید.

از اختیاراتم راضی هستم

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به این پرسش که از جایگاه و اختیارات  خود در دولت راضی هستید، اظهار کرد: (اختیارات) خوب است و من راضی هستم. وی ادامه داد: وضعیت دولت خوب است، ولی ممکن است اختلافات کارشناسی بوجود آید؛ ولی من رابطه خوبی با رئیس جمهور دارم.

۳۱ مرداد خبری خوش در حوزه پدافندی اعلام می‌کنیم

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به در پیش بودن روز صنعت دفاعی و برنامه های این وزارتخانه برای رونمایی از دستاوردهای جدید صنعت دفاعی کشور اظهار کرد: هفته آینده مراسم تحویل‌دهی و رونمایی از یک خودروی نظامی در شهر اصفهان انجام خواهد شد که خودروی پر کاربردی در نیروهای مسلح خواهد بود. وی همچنین افزود: خبری خیلی خوش در حوزه پدافندی در روز ۳۱ مرداد خواهیم داشت. با این رونمایی و تحویل دهی که در روز صنعت دفاعی  انجام خواهد شد، ان‌شاءلله توان و اقتدار دفاعی کشور به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.

اختلاف دولت و مجلس برای ارائه گزارش یک‌ساله حل شده است

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: اختلاف دولت و مجلس برای ارائه گزارش یک‌ساله در مرداد ماه با نظر هیات عالی حل اختلاف قوا و ابلاغ رهبری حل شد. وی درباره چگونگی حل مشکل بیان کرد: موضوع طبقه بندی است و اجازه بدهید وقتی نمایندگان به مجلس بازگردند، در این زمینه توضیح می‌دهند.

 آزادراه تهران - شمال قبل از زمستان افتتاح می‌شود

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی درباره پایان کار آزاد راه تهران - شمال، اظهار کرد: این آزادراه قبل از زمستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد. وی با بیان اینکه «پیشرفت کار با توجه به برنامه در حال انجام است»، اظهار کرد: آزادراه تهران - شمال متناسب با برنامه در حال پیشرفت است و تا پایان شهریور کل عملیات احداث به پایان می رسد.

جزئیات هدیه دولت به خبرنگاران از زبان وزیر ارتباطات

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جزئیاتی از نحوه اعطای هدیه‌ دولت به خبرنگاران را اعلام کرد و گفت: برای حمایت از خبرنگاران، دولت در گذشته مصوباتی در زمینه کاغذ داشته، اما امروز هم ما پیشنهاد دادیم به خبرنگارانی که در جامعه خبری کشور فعالیت می‌کنند و ابزار اصلی کارشان فضای مجازی است، اینترنت رایگان داده شود، آقای رئیس جمهور نیز موافقت کردند.

امروز همچنین هیئت دولت به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد قانون امور گمرکی، با ایجاد راه‌های جدید مجاز گمرکی برای ورود و خروج کالا و مسافر در استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه و ایلام موافقت کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها