بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
تاخیر در آغاز نوزدهمین دوره لیگ برتر فرصت خوبی برای نفت مسجد سلیمان به وجود آورده تا آماده سازی ورزشگاه خانگی خود را به اتمام برساند.
تدبیر24»با وجود این که شانزدهم مرداد ماه قرعه کشی بازی های نیم فصل اول نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران انجام شد و تیم ها حریفان خود را شناختند اما همچنان زمان شروع بازی ها مشخص نیست و  تاکنون گمانه زنی های فراوانی درباره تاریخ دقیق شروع بازی ها انجام شده است.

به تعویق افتادن آغاز لیگ برتر صدای بعضی از مربیان را درآورده و آن ها معتقدند که این بی برنامگی به تیم هایشان ضربه می زند و در چنین شرایطی آماده نگه داشتن بازیکنان کار سختی است.  اما از طرفی این تاخیر به نفع تیم هایی مانند نفت مسجد سلیمان تمام شده است. زردپوشان مسجد سلیمانی از جمله تیم هایی بودند که دیرتر از سایر تیم های لیگ برتری، تکلیف کادر فنی فصل آینده خود را مشخص کردند و همین امر باعث شد تا فعالیت آن ها در نقل و انتقالات تابستانی با تاخیر آغاز شود. همچنین پس از شکست سنگین این تیم برابر تیم نود ارومیه، تارتار چند بازیکن را از تیمش کنار گذاشت و دیرتر برگزار شدن لیگ باعث می شود که او بتواند نفرات موردنظرش را جایگزین کند.

از طرف دیگر روند آماده سازی ورزشگاه شهید بهنام محمدی هنوز به اتمام نرسیده و اگر استانداردهای مدنظر فدراسیون و سازمان لیگ در این ورزشگاه رعایت نشود، حق میزبانی از نفت مسجد سلیمان گرفته خواهد شد. البته بد شانسی مسجد سلیمانی هم به این قضیه دامن زده و آن ها باید در هفته اول از تیم قدرتمند تراکتور میزبانی کنند که از مدعیان لیگ نوزدهم به شمار می رود. اگر روند آماده سازی ورزشگاه نفت مسجد سلیمان پیش از آغاز هفته اول تکمیل نشود این تیم باید بدون حضور هواداران پرشور خود و در ورزشگاهی دیگر به مصاف تراکتور پرستاره برود که این کار را برای شاگردان تارتار سخت تر خواهد کرد.

مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان بارها اعلام کرده اند که ورزشگاه شهید بهنام محمدی را تا پیش از آغاز لیگ آماده خواهند کرد اما همواره از اعلام یک تاریخ دقیق خودداری کرده اند. در نهایت باید دید که مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان از تاخیر به وجود آمده در آغاز نوزدهمین دوره لیگ برتر که برای آن ها یک فرصت است به خوبی استفاده می کنند یا این تیم در امتیاز میزبانی خود را از دست خواهد داد.
برچسب ها: لیگ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها