بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
سد ژینوالی گرجستان یکی از زیباترین و معروف ترین جاذبه های طبیعی این کشور به شمار می آید. اگر شما نیز قصد بازدید از سد ژینوالی گرجستان را دارید می توانید با رزرو تور تفلیس در اولین فرصت به دست آمده سفری به یادماندنی و بی نظیری را تجربه کنید.

تدبیر24»آیا شما نیز به دنبال بازدید از سد ژینوالی گرجستان در تور گرجستان هستید؟ آیا می دانید که با رزرو تور تفلیس می توانید در بهترین زمان ممکن از سد ژینوالی گرجستان بازدید به عمل بیاورید؟ با ما همراه باشید تا اطلاعات بیار ارزنده ای را از در مورد سد ژینوالی به دست بیاورید.

به گزارش سفر باتو ، کشور گرجستان با داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به سوی خود جذب کند. توجه داشته باشید که امروزه کشور گرجستان به یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در منطقه تبدیل شده است و با داشتن مناطق گردشگری بکر خود بهترین استقبال را از توریست ها و گردشگران دارد. یکی از جاذبه های طبیعی و مشهور این کشور، سد ژینوالی می باشد که در 60 کیلومتری شهر تفلیس واقع شده است و با داشتن زیبایی ها و منظره بسیار شگفت انگیز خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب کند. سد ژینوالی گرجستان در میان کوه ها واقع شده است و همین امر نیز سبب شده است تا منظره ی بسیار شگفت انگیز و دلربایی به وجود آمده و گردشگران نهایت لذت را از این امر داشته باشند. سد ژینوالی گرجستان علاوه بر آنکه مورد توجه بسیاری از گردشگران داخلی این کشور واقع شده است در سال های اخیر توانسته است نام خود را در برنامه بازدید بسیاری از تورهای گردشگری گرجستان جای دهد. در ادامه مقاله نیز سعی بر آن داریم تا در مورد بهترین زمان و تفریحات پیرامون سد ژینوالی گرجستان توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

بهترین زمان بازدید از سد ژینوالی گرجستان

یکی از مهمترین موضوعاتی که برای هرگردشگری در هنگام بازدید از سد ژینوالی گرجستان وجود دارد بهترین زمان بازدید از این شد می باشد به طوری که گردشگران و توریست ها علاقه مندی زیادی را دارند تا بتوانند در یکی از مناسب ترین و زیباترین فصل های ممکن از این سد بازدید داشته باشند و بهترین لحظات را در این مکان سپری نمایند. با توجه به این موضوع که در فصل پاییز و زمستان میزان بارش در این منطقه زیاد می باشد، گردشگران و توریست ها فصل بهار و تابستان را برای بازدید از این سد انتخاب می کنند. اگر شما نیز قصد بازدید از سد ژینوالی گرجستان را دارید می توانید با در نظر گرفتن اوقات فراغت و شرایط اقلیمی این منطقه، یکی از بهترین فصل ها را انتخاب نموده و خود را برای یک سفر شگفت انگیز آماده نمایید. توجه داشته باشد که سد ژینوالی گرجستان نقش بسیار زیادی را در آبیاری کشاورزی و صنعت گردشگری این کشور دارد به همین جهت نیز در اطراف آن تمام امکانات و خدمات مربوط به رفاه گردشگران و مسافران تعبیه شده است و مسافران می توانند یک روز بسیار زیبایی را در این مکان داشته باشند.

بازدید از سد ژینوالی گرجستان با تور گرجستان

با توجه به این موضوع که در بخش های قبلی نیز به آن اشاره شد، امروزه بسیاری از گردشگران و توریست ها علاقه مندی زیادی را برای بازدید از سد ژینوالی گرجستان از خود نشان می دهند که البته سد ژینوالی فقط یکی از صدها جاذبه ی دیدنی این کشور می باشد و همین امر نیز مجریان آژانس های مسافرتی را بر آن می دارد که اقدام به برگزاری انواع تور تفلیس داشته باشند تا از این طریق بتوانند توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب نموده و سود بسیار خوبی را نیز به دست بیاورند. شما نیز میتوانید با رزرو یکی از مناسب ترین و بهترین تور گرجستان، یکی از بهترین سفرهای خارجی خود را تجربه نموده و لحظات بی نظیری را برای خود به ارمغان بیاورید. تور تفلیس در برنامه بازدید از جاذبه های این شهر، بازدید از سد ژینوالی گرجستان را در اولویت های خود قرار داده است تا گردشگران را با یکی از بکرترین و جذاب ترین جاذبه ی طبیعی آشنا سازد.

تفریحات موجود در سد ژینوالی گرجستان

گردشگران و توریست هایی که بازدید از سد ژینوالی گرجستان را در اولویت های خود قرار میدهند می توانند از تفریحات بسیار زیادی نیز در این سد بهره مند شوند که از مهمترین این تفریحات می توان به ماهیگیری، قایق سواری، پیک نیک در اطراف سد و عکاسی در دل طبیعت اشاره نمود. اگر شما نیز قصد بازدید از سد ژینوالی گرجستان را در تابستان امسال دارید توصیه می کنیم که یک عدد دوربین حرفه ای به همراه داشته باشید تا بتوانید جذاب ترین و بی نظیرترین تصاویر را به ثبت رسانده و لحظات هیجان انگیزی را تجربه کنید. وجود انواع گونه ها گیاهی و جانوری در سد ژینوالی گرجستان نیز بر جذابیت آن افزوده است و گردشگران می توانند با انواع مختلفی از پوشش گیاهی و جانوری نیز از نزدیک آشنا شوند. گردشگرانی که با تور تفلیس از این سد بازدید می کنند می توانند از تجربیات تورلیدر خود نیز بهره مند شده و اطلاعات بسیار جالبی را از این بابت به دست بیاورند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها