بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
رئیس سازمان لیگ زمان آغاز نوزدهمین دوره لیگ برتر را اعلام کرد.
تدبیر24»به گزارش سایت سازمان لیگ، حیدر بهاروند رئیس این سازمان در خصوص زمان برگزاری نوزدهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: در آخرین جلسه‌ای که در فدراسیون فوتبال و با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون برگزار کردیم، وضعیت ورزشگاه‌های حاضر در لیگ برتر مورد بررسی نهایی قرار گرفت و در نهایت تصمیم بر این شد که نوزدهمین دوره لیگ برتر (جام خلیج فارس) فصل ۹۹-۹۸ از روز ۳۱ مرداد آغاز شود. هفته نخست مسابقات در روز‌های ۳۱ مراد و اول شهریور برگزار خواهد شد.

وی افزود: برخی از باشگاه‌هایی که ورزشگاه‌های‌شان هنوز آمادگی برگزاری مسابقات را ندارند و الزامات ایمنی و امنیتی مورد نظر در آن‌ها به طور کامل اجرایی نشده، مسابقات‌شان در شهر یا استان بی‌طرف و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها