بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
امروز فیلمی در فضای مجازی دست به دست می شود که برخی به دروغ ادعا می کنند جوان حاضر در این فیلم که در حال رقصیدن است کسی نیست جز امیرحسین شریعتمداری، فرزند محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی! این درحالیست که قبلا همین فیلم منتشر و همین جوان به عنوان فرزند چند وزیر دیگر معرفی شده بود!
تدبیر24»بازنشر فیلم رقص یک جوان در فضای مجازی با عنوان رقص آقازاده وزیر کار جنجال ساز شده، این فیلم البته برای چندمین بار است که منتشر می شود در دفعات قبلی هم فیک نیوزها مدعی شده بودند جوانی که در این فیلم می رقصد فرزند وزرای دیگر است.

امیر حسین شریعتمداری جعلی

امیر حسین شریتعمداری "جعلی"

نکته جالب اینکه این جوان کمترین شباهتی به فرزند شریعتمداری ندارد، امیر حسین شریعتمداری البته جوان گمنامی هم نیست، وی سابقه بازی در چند فیلم و سریال مثل " گلدانی که پاییز می شود"، "سونامی"، "نلسون ماندلا برای همیشه"، شهرزاد" و " جاودانگی" را دارد و مردم چندین بار او را دیده اند.

امیر حسین شریعتمداری، فرزند محمد شریعتمداری

امیرحسین شریعتمداری "واقعی"

تخریب وزرای دولت در فضای مجازی توسط فیک نیوزها اتفاق جدیدی نیست، این کانال های خبری با انتشار فیلم ها و عکس های غیرمتعارف و نسبت دادن آنها به وزرای دولت تلاش می کند موج بی اعتمادی را دامن بزنند و مردم را نسبت به مسوولان بدبین کنند، این درحالیست که یک تحقیق ساده نشان می دهد همه اخبار این فیک نیوز کذب هستند و در چند دقیقه می توان دروغ بودن آنها را اثبات کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها