بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
عضو حزب اعتماد ملی گفت: عده‌ای با لیست امید وارد مجلس شدند اما به محض ورود به مجلس خرجی و راه خود را از اصلاح‌طلبان جدا کردند.
تدبیر24»محمدرضا خباز  عضو حزب اعتماد ملی در گفت وگو با سایت روزنو درباره استراتژی اصلاح‌طلبان برای ورود به انتخابات مجلس اظهار کرد: هر جریان سیاسی در داخل کشور به ویژه اصلاح‌طلب و اصولگرا حتما باید در انتخابات کاندیدا داشته باشند و حضور فعالی هم داشته باشند و دلیل این امر این است که سرنوشت یک جریان سیاسی از  کانال صندوق راي مشخص می‌‌شود بنابراین اینکه اصلاح‌طلبان در انتخابات شرکت می‌کنند امری بدیهی است و امیدواریم این اتفاق رخ دهد. 

وی با اشاره به اینکه درباره نحوه بستن لیست برای انتخابات مجلس در میان اصلاح‌طلبان در حال حاضر دو روش حاکم است افزود: یک جریان بر این باور است اصلاح‌طلبان قبل از اینکه به کاندیدای مورد نظر خودمان فکر کنیم باید به گزینه‌های موثر فکر کنیم به معنای اینکه اگر ما در جریان اصولگرایی نیروهای قوی که سطح مجلس را بالا می‌برد پیدا کردیم اسامی آنها را در لیست خود قرار دهیم.

عضو حزب اعتماد ملی تصریح کرد: گروه دیگر در بدنه اصلاح‌طلبان بر این باورند که ما از مجلس دهم ترسیده شدیم چرا که عده‌ای در لیست امید قرار گرفتند اما به محضی که وارد مجلس شدند خرجی خود را از بدنه اصلاح‌طلب جدا کردند و این روند از سوی برخی از دوستان خیانت محسوب می‌شود و آنها معتقدند نباید یک تجربه شکست خورده را مجدد تکرار کرد.

خباز خاطرنشان کرد: این گروه معتقدند به هیچ وجه نباید از چهره‌های غیر اصلاح‌طلب در لیست خود استفاده کنیم اما من مخالف این تفکر هستم و بر این باورم من می‌توانیم از چهره‌های اصولگرای پرنفوذ در لیست انتخابات آینده استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: بدون شک مجلس قوی خواهد بود که در آن از حضور همه نیروهای توانمند چه اصولگرا و چه اصلاح‌طلب بهره گرفته شود از این رو باید از چهره‌های قوی برای حضور در مجلس آینده بهره برد.

عضو حزب اعتماد ملی گفت: مجلس دهم نشان داد هم هیئت نظارت و هم هیئت  اجرایی در روند بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات باید به بهترین شکل ممکن وارد عمل شوند.

خباز اظهار کرد: انتظار است که مردم نیز در روند انتخاب گزینه‌های مدنظرشان فراتر از نگاه سطحی و بدور از رویکرد جناحی وارد عمل شوند تا ما شاهد تکرار اتفاقات دوباره به مثابه مجلس دهم نباشیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها