بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، یکی از ابزارهای قانونی مقابله با آمریکا را، قانون اقدام متقابل در برابر رفتارهای آمریکا علیه ملت ایران دانست و گفت: سؤال اساسی ما از دولت این است که چرا دولت این قانون را اجرا نمی‌کند؟
تدبیر24»منتقدین: سیدجواد ابطحی عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دولت برای اجرا نکردن قانون اقدام متقابل در برابر رفتارهای خصمانه آمریکا علیه ملت ایران، گفت: معتقدم این قانون که در مجلس نهم تصویب شده، قانونی جامع و بازدارنده برای مقابله با اقدامات مخرب آمریکایی‌هاست.

وی با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها پس از خروج از برجام همواره بر شدت اقدامات خصمانه‌شان علیه ملت ایران افزوده‌اند، اظهار داشت: باید از طُرُق مختلف با اقدامات خصمانه آمریکایی‌ها مخالفت و در برابر زیاده‌گویی‌های آنها ایستادگی کنیم.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس تصریح کرد: امروز وضعیت تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران به جایی رسیده که آنها دارو و مواد غذایی را نیز از ملت ما، تحریم‌های ظالمانه‌شان دریغ می‌کنند، اما به دروغ می‌گویند که تحریم‌ها خلاف موازین بشردوستانه نیست.

ابطحی ادامه داد: با وجود همه گرفتاری‌هایی که آمریکایی‌ها برای ملت ایران طی سال‌های متمادی و نیز پس از برجام، برای ملت ایران و بلکه مردم منطقه به‌وجود آورده‌اند، جایز است تا دولت از روش‌های قانونی که در اختیار دارد، با آنها مقابله کند.

وی، یکی از ابزارهای قانونی مقابله با آمریکا را، قانون اقدام متقابل در برابر رفتارهای آمریکا علیه ملت ایران دانست و گفت: در این قانون به روشنی تکالیف دولت در برابر زیاده‌خواهی‌ آمریکایی‌ها قید شده، که اجرای آن از سوی دولت ضروری است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: نمی‌دانیم که چرا دولت قانون اقدام متقابل در برابر رفتارهای خصمانه آمریکا علیه ملت ایران را اجرا نمی‌کند؟، اگر مشکلاتی در برابر اجرای این قانون وجود دارد، به صراحت به مجلس اعلام کند و یا لایحه‌ای برای اصلاح آن ارائه دهد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها