بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۲۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
کشور زیبای ترکیه به علت مجاورت 1600 کیلومتر از خاکش با دریا، به داشتن سواحل زیبا و آزاد و توریستی شهرت دارد. دولت ترکیه به همراه بخش خصوصی، اکثر سواحل این کشور را به امکانات مدرن تجهیز کرده اند.

تدبیر24»هتل های ساحلی، ویلا، وسایل ورزش های آبی و مراکز اسپا و غیره همگی از جمله این اقدامات هستند. در این بین اما سواحلی وجود دارند که همچنان بکر و دست نخورده باقی مانده اند. ساحل کاپوتاش (کاپوتاژ) و ساحل اوابکیو از جمله این موارد هستند.

ساحل زیبای کاپوتاش (آنتالیا)

ساحل کاپوتاش (کاپوتاژ) و ساحل اوابکیو به دور از هیاهوی شهر و شلوغی دیگر سواحل، به انسان آرامشی بی نظیر عطا می کند. در ساحل کاپوتاش (کاپوتاژ) و ساحل اوابکیو تنها یک موسیقی در حال نواختن است و آن صدای برخورد امواج دریای نیلگون مدیترانه با شن های ساحل است. صدایی که در میان سکوت دلنشین فضا، روح گردشگران را به آسمان هفتم می برد. حتی تصور این صحنه هم لذت بخش است چه برسد به حضور در آن.

در تور ترکیه ساحل کاپوتاش (کاپوتاژ) و ساحل اوابکیو در هر فصلی از سال، دلنشین است. در چهار فصل آب و هوای این دو منطقه با لطافت خود، جانی دوباره به انسان میدهد. تور ترکیه در ایران و دیگر کشورها، ساحل کاپوتاش (کاپوتاژ) و ساحل اوابکیو متقاضیان خاص خود را دارد. توریست های باتجربه میدانند که در این دو ساحل گوهری است که در دیگر جاها یافت نمی گردد؛ آرامش، آرامش و آرامش....

به گزارش سفر باتو ،ساحل کاپوتاش (کاپوتاژ) و ساحل اوابکیو از جمله مقاصد توریستی است که در چند سال اخیر چشم علاقمندان به جهانگردی را به خود دوخته. در ادامه با ما همراه شوید تا از جاذبه های ساحل کاپوتاش (کاپوتاژ) و ساحل اوابکیو را به شما معرفی نماییم.

ساحل زیبای کاپوتاش، دست نخورده ترین ساحل ترکیه

ساحل کاپوتاش یا کاپوتاژ (Kaputaş Beach) از مهمترین مکان های توریستی و گردشگری آنتالیای ترکیه می باشد. در این ساحل خبری از ورزش های آبی نیست. مرکز ماساژ و هتل های لوکس در این محل به دستور شهرداری آنتالیا بنا نشده اند. همین دور ماندن از ساخت و ساز دست بشر، این ساحل را متفاوت تر از بقیه نموده است.

شنا و آب تنی در ساحل کاپوتاژ (کاپوتاش)

گردشگران به صورت سنتی می توانند بر روی تخت های تعبیه شده و خرید یک چتر از دستفروشان، در کمال آسایش و دور از هیاهو حمام آفتاب فوق العاده بگیرند. نوشیدنی های ترکی که دستفروشان کنار ساحل میفروشند در کنار منظره بکر آبی رنگ دریا که همچون نگین فیروزه میدرخشد، تجربه ای فراموش نشدنی را به ارمغان خواهد آورد. ساحل کاپوتاش (کاپوتاژ) و ساحل اوابکیو را نمی توان در جملات به خوبی توصیف نمود. حال و هوای این دو را می بایست از نزدیک با روح خویش لمس کنید. تور ترکیه و آنتالیا این فرصت بی نظیر را با قیمتی ارزان تر از سفر های داخلی در اختیار شما قرار خواهند داد. البته قایق های بادی برای گشت زدن روی دریا وجود دارد.

فراموش نکنید که ساحل کاپوتاش (کاپوتاژ) و ساحل اوابکیو فاصله زیادی با شهر ندارند. کاپوتاش بسیار نزدیک به آنتالیای توریستی و هتل های 5 ستاره اش می باشد. میتوانید غروب در ساحل بمانید و شب را در آنتالیا به صبح برسانید.

ساحل زیبای داتچا (اوابکیو)

ساحل دل انگیز اوابکیو

این ساحل بی نظیر به معنای واقعی زیباست. در دو صرف تپه های سرسبز و انبوه از درخت، در رو به رو منظره ای از دریای زلال فیروزه ای. Ovabükü برخلاف کاپوتاش، دارای اقامتگاه و مهمانسرا های ویژه به همراه رستوران های محلی است. شبیه جزیره (روستا) داتچا واقع در استان موغله ترکیه، پذیرای گردشگران خارجی است. البته این ساحل همچنان بکر باقی مانده ولی چشم انداز بی مانندش از هر طرف که سر را میچرخانید، شما را شگفت زده و سرحال خواهد کرد. آب و هوایی خنک و روح نواز منتظر شماست. تور ترکیه به مقاصد ساحل کاپوتاش (کاپوتاژ) و ساحل اوابکیو، یک مسافرت استثنائی را در کنار خانواده تان رقم خواهد زد.

ساحل اوابکیو از نظر شفافیت و زلال بودن آب و نوع پوشش گیاهی، به سواحل یونان شباهت بسیاری دارد. آب این ساحل به قدری شفاف است که به راحتی سنگ های کف آن را خواهید دید. ماهیگیری یکی از اصلی ترین تفریحات این منطقه توریستی می باشد. بافت این ساحل بسیار سنتی و محلی است. ساحل کاپوتاش (کاپوتاژ) و ساحل اوابکیو؛ رنگ و بوی اصالت ترکیه را دارند. غذا های اصیل ترکی را می توانید به راحتی در ساحل اوابکیو میل کنید و از سفر بیاد ماندنی خویش رضایت کامل را به همراه آورید و بهترین سوغات همین است؛ خاطره خوش

ساحل اوابکیو

مسیر های دسترسی به ساحل کاپوتاش (کاپوتاژ) و ساحل اوابکیو

صنعت توریسم، اصلی ترین چرخ اقتصاد کشور ترکیه می باشد. به همین جهت حمل و نقل عمومی در این کشور در نوع خود بسیار پیشرفته و مجهز است. برای رسیدن به کاش و ساحل کاپوتاژ، از شهر آنتالیا با تاکسی و یا خودروی شخصی (اجاره) به جاده نزدیک آن برسید و اتومبیل را در پارکینگ آن پارک نمایید. برای رسیدن به ساحل Ovabükü می توانید با اتوبوس و تاکسی از جاده کاظم ایلماز خود را به شبیه جزیره داتچا برسانید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها