بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۰۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲
قائم مقام سابق وزارت آموزش و پرورش:
اميرعلي نعمت اللهی از انتخاب وزير پيشنهادي آموزش و پرورش حمايت كرد
تدبیر24»قائم مقام پيشين وزارت آموزش و پرورش گفت: انتخاب آقای حاجی میرزایی دال بر اهمیت نظام تعلیم و تربیت برای دولت تدبیر و امید و شخص آقای رییس جمهور است ، چرا که یکی از چهره های شاخص دولت که اتفاقاً از سابقون بی حاشیه و پاكدست نظام تعلیم و تربیت هستند را به عنوان وزیر آموزش و پرورش انتخاب کردند. 

وي ادامه داد : این دوره را می توان به عنوان ارتقاء بهره وری در وزارت آموزش و پرورش قلمداد كرد، چرا که علاوه بر تخصص وزیر پیشنهادی ، وي چندسالی را به عنوان رییس سازمان ملی بهره وری در سطح کشور با انجام پروژه های علمی و عملیاتی اقدامات مفید و موثری را انجام داده اند.
نعمت اللهي افزود: حضور ایشان در دبیرخانه دولت به عنوان یک چهره موجه ، متین و امینِ اعضای دولت در طی سالهای گذشته ایشان را بر آیین نامه ها، قوانین و مسائل نظام تعلیم و تربیت مسلط نموده است .

قائم مقام سابق اين وزارتخانه ،ارتباط خوب با رییس جمهور و اعضای دولت از يك سو و از سويي دیگر مقبولیت عمومی و مشی اعتدالی می تواند آموزش و پرورش را از حواشی و سیاست زدگی ها دور کند.

وي خاطر نشان كرد: به نظر می رسد بدلیل ویژگی های شخصیتی، علمی و مدیریتی ایشان بتواند آراي بالای نمایندگان مجلس شورای اسلامی را اخذ کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها