بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۰۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی‌های بانکی نسبت به روز قبل افزایش یافته و برهمین اساس قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها ۱۱هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت یورو ۱۲ هزار و ۴۵۰ تومان تعیین شده است.
تدبیر24»قیمت دلار در جریان معاملات امروز چهارشنبه ۶ شهریور ۹۸ صرافی‌های بانکی، دوباره به کانال ۱۱ هزار تومانی بازگشت و نرخ آن به ۱۱۲۰۰ تومان برای فروش رسید.

بازگشت دلار به کانال ۱۱هزار تومانی

قیمت دلار در جریان معاملات امروز چهارشنبه ۶ شهریور ۹۸ صرافی‌های بانکی، دوباره به کانال ۱۱ هزار تومانی بازگشت و نرخ آن به ۱۱۲۰۰ تومان برای فروش رسید.

همچنین نرخ خرید هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی نیز ۱۱۱۰۰ تومان است.

نرخ هر اسکناس یورو برای خرید ۱۲۳۵۰ تومان و برای فروش ۱۲۴۵۰ تومان است.

روز گذشته (۵ شهریورماه ۹۸) قیمت هر دلار آمریکا وارد کانال ۱۰ هزار تومانی شده و به نرخ ۱۰۹۵۰ تومان معامله شده بود که امروز با افزایش ۲۵۰ تومانی وارد کانال ۱۱ هزار تومانی شده است.

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی ملی امروز ۹۸/۰۶/۰۶| دلار ۱۰۰ تومان رشد کرد

قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی‌های بانکی نسبت به روز قبل افزایش یافته و برهمین اساس قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها ۱۱هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت یورو ۱۲ هزار و ۴۵۰ تومان تعیین شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۱۰۰ تومان افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز قبل ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۳۵۰ تومان است.

گفتنی قیمت خرید و فروش دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی‌های بانکی نسبت به روز قبل کاهش یافته است که مهمترین علت کاهش قیمت از نگاه فعالان بازار، کاهش تقاضا و سفته بازی در این بخش است.

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.
برچسب ها: قیمت ارز و دلار
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها