بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
حجت نظری، عضو شورای شهر تهران و از طراحان و پیشنهادکنندگان طرح زیست‌شبانه در واکنش به تجمع روزگذشته شماری از مخالفان این طرح در مقابل ساختمان شورای شهر تهران از آنان برای گفت وگو دعوت کرد.
تدبیر24»حجت نظری، عضو شورای شهر تهران و از طراحان و پیشنهادکنندگان طرح زیست‌شبانه در واکنش به تجمع روزگذشته شماری از مخالفان این طرح در مقابل ساختمان شورای شهر تهران در توئیتر نوشت:
"
‏با تشکر از نیروی انتظامی که امروز با تجمع مخالفان ‎زیست شبانه مقابل ‎شورای شهر تهران با سعه‌صدر برخورد کرد، از عزیزانی که در این تجمع حضور داشتند، دعوت می‌کنم در دیداری مشترک، دلایل‌شان برای مخالفت با خواست اکثریت شهروندان تهرانی را شرح دهند و دراین مورد با یکدیگر گفت‌وگو کنیم.
"

یک روز قبل از این تجمع، نظری در نطق پیش از دستور گفته بود: اینکه مردم زیست شبانه بخواهند، شورا ورود کند و زمینه اجرای خواست مردم را فراهم کند و بعد ممانعت شود آیا تلاش برای ناامید کردن مردم نیست؟

پایان پیام
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها