بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۲۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
رئیس جمهور برای حضور در هفتاد و چهارمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، فردا (دوشنبه) به نیویورک سفر می‌کند.
تدبیر24»پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور، ضمن اعلام این خبر، گفت: حجت الاسلام حسن روحانی در این سفر علاوه بر سخنرانی در مجمع عمومی، با مدیران ارشد و نخبگان رسانه‌ای حاضر در نیویورک و جمعی از نخبگان سیاست خارجی آمریکا نیز دیدار و گفتگو خواهد داشت.

وی همچنین از مصاحبه اختصاصی رئیس جمهور با برخی رسانه‌های بین المللی و نیز برگزاری کنفرانس خبری عمومی در انتهای سفر خبر داد و افزود: رئیس جمهور طی سفر به مقر سازمان ملل با تعدادی از سران کشور‌های حاضر در مجمع عمومی، دبیرکل سازمان ملل و احتمالا برخی روسای سازمان‌های بین المللی دیدار و گفتگو می‌کند.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته رئیس جمهور، عصر پنجشنبه ۴ مهر ماه نیویورک را به سوی میهن اسلامی ترک خواهد کرد.

یادآور می‌شود، رئیس جمهور صبح امروز (۳۱ شهریور) و در مراسم رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه امسال در سازمان ملل متحد با شعار «ائتلاف امید» و «ابتکار صلح هرمز» که خلاصه آن «حب و امید» خواهد بود، حضور خواهیم یافت، اظهار داشت: امسال طرحی را در سازمان ملل پیش روی جهانیان قرار خواهیم داد مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با همکاری کشور‌های منطقه می‌تواند امنیت خلیج فارس و دریای عمان را با کمک کشور‌های منطقه بوجود آورد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها