بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۰۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
رئیس پلیس پایتخت از کاهش ساعت فعالیت صنوف در نیمه دوم سال خبر داد.
تدبیر24»سردار حسین رحیمی درباره ساعت کار صنوف در نیمه دوم سال اظهار کرد: از اول مهرماه ساعت کار صنوف به روال همیشگی خود بازگشته و بر این اساس فعالیتشان تا ساعت ۲۳ و ۲۴ خواهد بود.

وی با بیان اینکه تنها صنوف اغذیه فروشی و آبمیوه فروشی‌ها تا ساعت ۲۴ مجاز به فعالیت خواهند بود، گفت: دیگر صنوف حداکثر تا ساعت ۲۳ می‌توانند فعال باشند و برخی از صنوف مانند طلافروشی و ... نیز دارای شرایط خاص خود هستند.

به گفته رحیمی، در نیمه نخست سال اغذیه فروشی‌ها و آبمیوه فروشی‌ها تا ساعت یک بامداد اجازه فعالیت داشتند اما از ابتدای مهرماه این اجازه فعالیت تا ساعت ۲۴ خواهد بود و پس از آن نمی‌توانند فعالیت کنند.

رحیمی افزود: هدف پلیس از این اقدام تامین امنیت شهروندان و صاحبان صنوف است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها