بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
معاون رئیس‌جمهور ونزوئلا در حاشیه هفتاد و چهارمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد با وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
تدبیر24»«دلسی رودریگرز » عصر جمعه به وقت محلی با محمدجواد ظریف در نیویورک دیدار کرد و دو طرف درباره بحران‌آفرینی‌های آمریکا در آمریکای لاتین و بویژه ونزوئلا و تروریسم اقتصادی واشنگتن علیه برخی کشورها رایزنی کردند.

معاون رئیس‌جمهور ونزوئلا را در این دیدار  «خورخه آریازا» وزیر خارجه این کشور نیز همراهی می‌کرد. 

بر اساس اعلام رسانه‌ها، در این دیدار وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تشریح ایده «ابتکار صلح هرمز» که توسط رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به مجمع عمومی سازمان ملل متحد ارائه شد، بر ایستادگی تهران در برابر زورگویی‌ها و اقدامات غیرقانونی و ظالمانه آمریکا تاکید کرد.

ظریف همچنین بعد از ظهر روز جمعه با وزیر امور خارجه کوبا دیدار و گفت‌وگو کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها