بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۲۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
فرمانده نیروی انتظامی گفت: عزم و اراده ملی برای تحقق سند چشم انداز کشور بر پایه اقتصاد مقاومتی یکی از عمده خواسته‌های به حق جامعه است.
فرمانده ناجا گفت: کارت موقت زیارتی به تأیید مسئولان داخلی و مسئولان عراقی رسیده است و اگر گذرنامه‌ها دیر حاضر شود این کارت را برای زائران صادر می‌کنیم.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۹ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هجدمین نمایشگاه لوازم وتجهیزات پلیسی، امنیت و ایمنی امروز افتتاح شد.

وی افزود: در این نمایشگاه ۳۱۲ غرفه در حال فعالیت هستند و از ۲۱ کشور نمایندگانی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه در خدمت مخترعین و مهندسین ایرانی برای بهره برداری از علم و دانش ایرانی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از نمایشگاه ایپاس رشد خوبی در آوردن تجهیزات و فناوری‌ها نسبت به سال‌های قبلی این نمایشگاه داشته است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی همواره در صدد بوده است که با تجهیزات و فناوری‌های روز، خود را به روز کند و امیدواریم تا سه سال آینده به این مهم دست یابیم.

وی اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد از تجهیزاتی که پلیس استفاده می‌کند، تولید داخل است.

وی تأکید کرد: در هفته نیروی انتظامی بنا داریم از یک سری تجهیزات جدید پلیسی رونمایی کنیم که یک سری از این تجهیزات در این نمایشگاه رونمایی شده و باقی آن‌ها در هفته ناجا رونمایی می‌شود.

تمهیدات پلیس برای اربعین

وی افزود: همکاران ما در مسیر‌ها و پایانه‌ها حضور دارند و با تمام توان امنیت زائران را حفظ می‌کنند.

وی تصریح کرد: سعی داریم روند سریعتری برای صدور گذرنامه اتخاذ کنیم، ولی اگر ببینیم این کار طول می‌کشد، کارت موقت زیارتی برای زائران صادر می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کارت موقت زیارتی به تأیید مسئولان داخلی و مسئولان عراقی رسیده است و اگر گذرنامه‌ها دیر حاضر شود این کارت را برای زائران صادر می‌کنیم.
به گزارش میزان: سردار "حسین اشتری" در هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (IPAS۲۰۱۹)، اظهار داشت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیسی امنیتی و ایمنی را که امروز افتتاح خواهد شد گرامی می‌داریم و امیدواریم بتوانیم هر سال نسبت به دوره قبل رشد و شکوفایی بیشتری را در این اثر مشاهده کنیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس ذخیره بسیار ارزشمندی برای جمهوری اسلامی ایران می‌باشد، گفت: در زمان جنگ، دشمن بعثی با تمام توان و با کمک‌های دنیا به ایران که نظامی نوپا و تازه تأسیس داشت، حمله کرد؛ رزمندگان ما در این جنگ کمترین تجهیزات و امکانات را داشتند، اما به حول و قوه الهی و با همت مردم عزیز و رزمندگان سراسر کشور و همچنین حضور مردم در قالب بسیج، پس از هشت سال دفاع مقدس، پیروزی از آن مردم ما شد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در مقطع کنونی، بخش‌های زیادی از منطقه غرب آسیا در آتش فتنه و جنایات عوامل استکبار کفر جهانی می‌سوزد و آرامش و امنیت را از ساکنان آن سلب کرده که پیام‌های مختلفی را به همراه دارد، گفت: یکی از مهم‌ترین آن‌ها ثبات، توأم با اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، که به پشتوانه درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب و فرماندهی ایشان، اقتدار نیروی‌های مسلح و وحدت و پایمردی ملت سرافراز ایران حاصل شده و توانسته با وجود همه دسیسه ها، اقدامات و تحریکات سوء دشمن با خنثی کردن همه شیطنت‌ها بر مشکلات فائق آید.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: عزم و اراده ملی برای تحقق سند چشم انداز کشور بر پایه اقتصاد مقاومتی یکی از عمده خواسته‌های به حق جامعه است که از زوایای مختلف می‌توان آن را در عرصه محصولات و نوآوری‌های آشکار در چنین نمایشگاه‌هایی مشاهده کرد.


فرمانده ناجا با بیان اینکه موضوع امنیت در همه جوامع به عنوان یک بستر و زیرساخت تلقی می‌شود و جوامع هم برای حیات خود نیار به امنیت دارند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند" امنیت و دیگر حقوق اولیه، حق همه شهروندان با هر سلیقه و گرایشی است حتی مخالفان نظام"؛ لذا نیروی انتظامی براساس همین دستور، خود را موظف به خدمت رسانی به همگان می‌داند مگر کسی که بخواهد از این حق سوء استفاده کرده و امنیت دیگران را مخدوش کند.

وی با بیان اینکه امروز بدون استفاده ازتجهیزات و فناوری‌های به روز کمتر می‌توان ایمنی، امنیت و آرامش را در جامعه محقق کرد، تصریح کرد: توسعه فناوری‌ها به صورت مستقیم در ایجاد امنیت و آرامش در جامعه تأثیر تعیین کننده‌ای دارد؛ فناوری‌های جدید به نهادینه شدن رفتار‌های قانونی و انضباط اجتماعی و قانون گرایی و تغییر در سبک زندگی و الگوی مصرف می‌تواند مستقیما موثر و کمک کننده باشد.

سردار اشتری با بیان اینکه جوامع پیچیده امروز را نمی‌توان با تکنیک‌ها و روش‌های سنتی و دستی و دیروزی اداره کرد، خاطر نشان کرد: استفاده از تجهیزات و فناوری‌های جدید برای جوامع یک انتخاب از میان انتخاب‌های موجود نیست، بلکه یک ضرورت اجتناب ناپذیر است؛ فناوری‌های نوین این امکان را می‌دهد که ما وظایف و مأموریت مان را با سرعت، دقت و با صحت انجام دهیم.

فرمانده ناجا افزود: حمایت‌های مادی و معنوی نمایشگاه برای حضور مخترعان و پژوهشگران فرصتی فراهم می‌آورد تا آنان به راحتی بتوانند دستاورد‌های خود را ارائه کنند. وی با اشاره به اینکه حوزه فعالیت‌های مرتبط به امنیت و پلیس از مهم‌ترین دغدغه‌های یک جامعه به شمار می‌آید، خاطرنشان کرد: برهمین اساس نظارت و توجه ویژه‌ای از سوی مسئولان و اقشار مختلف مردم بر این گردهمایی سالانه وجود دارد و این امر موجب شده تا شرکت‌های متقاضی برای حضور در آن، خود را در بالاترین سطح آمادگی از ارائه محصولات متنوع و با کیفیت قرار دهند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها