بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۲۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

تدبیر24»خیلی از ما سفرهای داخلی (یا حتی خارجی) مان را با اتوبوس انجام می‌دهیم. اگر از قیمت بالای بلیط هواپیما ناراضی باشیم و سفرهای جاده‌ای را هم دوست داشته باشیم، سفر با اتوبوس می‌تواند بهترین گزینه ما باشد. گزینه‌ای که می‌تواند امن‌تر و دلنشین‌تر از بقیه انواع سفرها باشد. دیدن مناظر مختلف جاده‌های کشور و سپری کردن چند ساعت در یک وسیله امن و مطمئن برای رسیدن به مقصد می‌تواند هر سفری را به یاد ماندنی کند. ده‌ها شرکت اتوبوس‌رانی در ایران هر روز با اتوبوس‌هایشان مسافران را در سر تا سر کشور جا به جا می‌‎کنند، شما می‌توانید با خرید آنلاین به همه این تعاونی‌ها دسترسی داشته باشید. بلیط اتوبوس در علی ‌بابا سریع و ساده خریداری می‌شود، با چند کلیک! اما این خرید چه مزایایی دارد؟ در این مطلب با هم می‌خوانیم.

سفرتان را از قبل برنامه‌ریزی کنید!

در علی ‌بابا شما می‌توانید بلیط اتوبوستان را از قبل بخرید، حتی ماه‌ها جلوتر! فقط کافی است به صفحه خرید بلیط اتوبوس علی‌بابا بروید، از تقویم سال جاری که تا پایان سال را شامل می‌شود یک روز را انتخاب کنید و بعد با ورود مبدا و مقصد با چند کلیک ساده بلیط اتوبوس خود را آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری، بخرید! این گزینه برای کسانی که برنامه شلوغی دارند و می‌خواهند بدانند که دقیقا چه زمانی به سفر خواهند رفت خیلی مفید است. همچنین در بعضی از روزهای سال مثل تعطیلی‌ها، عیدها و روزهای عزاداری و مناسبت‌های ویژه و ایام پر سفر، بلیط اتوبوس هم مثل بلیط هواپیما و قطار نایاب می‌شود و اگر دیر بجنبیم حتی ممکن است سفرمان را از دست بدهیم! علاوه بر این، در زمان خرید می‌توانید ساعت دقیق حرکتتان را هم مشخص کنید و دقیق‌تر از همیشه سفر کنید.

برنامه سفرتان تغییر کرده؟ بلیط را پس بدهید

یکی از گزینه‌های بسیار مفید در این سایت که به کمک شما می‌آید، امکان استرداد بلیط است. گاهی اوقات به هر دلیلی سفر ما لغو می‌شود یا ساعت و روز آن تغییر می‌کند. نگران نباشید، این طور وقت‌ها شما می‌توانید بلیطتان را به راحتی پس دهید. اگر بلیط خود را تا یک ساعت قبل از زمان حرکت اتوبوس کنسل کنید، 10% جریمه کنسلی از مبلغ بلیط کسر می‌شود و بقیه مبلغ به حساب شما واریز می‌شود. اگر از یک ساعت پیش از حرکت تا بعد از حرکت اتوبوس آن را کنسل کنید، نیمی از مبلغ به حساب شما برمی‌گردد. علی‌بابا بعد از کسر جریمه کنسلی در کوتاه‌ترین زمان، هزینه را به حساب شما برمی‌گرداند. برای بیشتر دانستن در مورد شرایط استرداد بلیط با پشتیبانی تماس بگیرید.

همه چیز آنلاین انجام می‌شود

حتما شما هم زمانی را که باید برای خرید بلیط اتوبوس و سفر به یکی از شهرهای کشور باید به ترمینال‌ها می‌رفتیم یا رزرو تلفنی می‌کردیم را یادتان هست، آن روزها یک اشتباه کوچک می‌توانست به قیمت جا ماندن از سفر تمام شود. در علی‌بابا فرایند خرید بلیط اتوبوس شما کاملا آنلاین انجام می‌شود تا همیشه به تمام گزینه‌ها دسترسی داشته باشید. از انتخاب روز و ساعت تا انتخاب صندلی. در این سایت شما می‌توانید صندلی مورد نظرتان در اتوبوس را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید روی یک صندلی تکی بنشینید یا ترجیح می‌دهید در کنار بقیه مسافران باشید، اگر صندلی کنار پنجره را ترجیح می‌دهید یا دوست دارید به راهروها دسترسی داشته باشید، انتخاب با شماست.

در علی‌بابا صندلی مورد نظرتان را انتخاب کنید و راحت سفر کنید. علاوه بر این پرداخت هزینه سفر (یا استرداد در صورت نیاز) هم کاملا آنلاین است. علاوه بر این‌ها، انتخاب بلیط از بین ده‌ها تعاونی و شرکت اتوبوسرانی ممکن است سخت و گیج‌کننده باشد، در علی‌بابا شما قیمت‌ها، امکانات و انواع اتوبوس همه این شرکت‌ها را در کنار هم می‌بینید تا بتوانید مقایسه کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

پشتیبانی علی ‌بابا همیشه همراه شماست

در علی‌بابا شما نه تنها می‌توانید به صورت آنلاین و خیلی راحت بلیط اتوبوس بخرید و سفرتان را از قبل برنامه‌ریزی کنید، بلکه اگر در فرایند خرید بلیط دچار مشکل شدید یا در هر کدام از مراحل سوالی داشتید، از پشتیبانی علی بابا استفاده کنید.

با گسترش فناوری‌های دیجیتال، خرید آنلاین هم به بخش مهمی از شکل خرید بسیاری از خانواده‌ها تبدیل شده است. به همین منوال، دیگر کسی انتظار ندارد که ما برای سفرهایمان به دفاتر حضوری آژانس‌ها برویم و پشت باجه منتظر نظرات کارمندان آژانس‌ها باشیم. بلکه خودمان پشت کامپیوتر می‌نشینیم یا گوشی‌مان را به دست می‌گیریم و با تمایل خود برنامه‌ریزی‌های سفرمان را انجام می‌دهیم. خرید بلیط اتوبوس در علی ‌بابا ساده و سریع است، این روزها شما می‌توانید راحت‌تر از هر زمانی از این وب سایت خریدهای آنلاین‌تان را انجام دهید.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها