بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مبارزه با فساد و دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی سیاسی‌بازی نیست و حمایت از شفافیت و جوان‌سازی بخش‌های مدیریتی کشور از اصول و اهداف انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

تدبیر24»محمدشریعتمداری در دیدار و گفت و گوی صمیمانه با فرزندان شاهد وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: به تعبیر امام راحل شهدا چراغ هدایت هستند و  مسیری را هموار کردند که جامعه بتواند در جهت رشد و تعالی حرکت کند. 

وی تاکید کرد: جنگ ما حق‌طلبانه و برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بود و در طول تاریخ دفاع مقدس شهدای ما جزو مظلومان تاریخ هستند. 

وزیر تعاون ، کارورفاه اجتماعی افزود: هنوز انقلاب در آغاز راه خود بود که جنگی را به کشور تحمیل کردند اما رزمندگان با کمترین تجهیزات و در برابر دشمن ایستادگی کردند. درهشت سال دفاع مقدس خلوص نیت حرف نخست را می‌زد و باید در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن ایستادگی کرد.

شریعتمداری در پاسخ به سخنان فرزندان شاهد این وزارتخانه یاد آورشد: جوانان امروز اهل معامله و تعارفات نیستند بلکه به دنبال ایده‌های نوین و شفاف‌سازی هستند و باید شرایطی را فراهم کنیم که به اصول اخلاقی انقلاب بازگردیم . 

وی با اشاره به گستردگی وظایف در وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی تصریح کرد : باید با کمک یکدیگر به مسیر پیشرفت جامعه دست پیدا کنیم . 

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، وزیر تعاون ، کارو رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: فرزندان شاهد می‌توانند با روحیه انقلابی خود گام‌هایی قوی برای پیشرفت کشور بردارند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها