بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶
حجت نظری انتقاد کرد
عضو شورای شهر تهران با اشاره به تعلل شهرداری در ساماندهی دستفروشان گفت: شهرداری می‌تواند در کمک به رونق کسب و کار همکاری‌هایی با دولت داشته باشند.

تدبیر24»حجت نظری در گفت‌وگو با فارس، در مورد فعالیت دستفروشان در پایتخت اظهار داشت: معاونت خدمات شهری شهرداری تهران باید برای این موضوع کمیته برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری تشکیل دهد ولی متاسفانه تعلل داشته که به نظرم زیادی کار در این حوزه و تکثر خدمات ارائه شده توسط این معاونت سبب شده در انجام برخی مسائل همچون ساماندهی دستفروشان تعلل شود.

وی با اشاره به اینکه در مورد نحوه فعالیت دستفروشان،  بارها از معاون خدمات شهری شهردار درخواست داشته‌ایم، گفت:‌امیدواریم با توجه به اینکه وضعیت اقتصادی شرایط مساعدی ندارد اقدامات مؤثر در مورد نحوه فعالیت دستفروشان انجام گیرد.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد:‌هر چند مدیریت شهری متولی اصلی امر اشتغال نیست ولی می‌تواند در ایجاد زیرساخت‌ها و کمک به رونق کسب و کار با دولت همکاری کند.

نظری گفت: شورای شهر و شهرداری این اراده را دارد که به کمک دولت بیاید و فضاهایی را فراهم کنیم تا شهروندانی که بنیه مالی ندارند بتوانند کسب و کار کنند و فضاهای لازم برای فعالیت اقتصادی‌شان را فراهم کنیم.

انتهای پیام
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها