بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
جانشین رئیس بسیج جامعه پزشکی:
احمدی جانشین رئیس بسیج جامعه پزشکی گفت: بیش از ۱۰۰ موکب درمانی با کمک رده‌های استانی و با همکاری ددستگاه‌های مختلف در مسیر پیاده‌روی اربعین برپا می‌شود.
تدبیر24»دکتر احمدی در گفت‌وگو با سینانیوز،  با اشاره به اقدامات بسیج جامعه پزشکی برای خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین در مسیر پیاده‌روی اربعین اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی هرساله به عنوان یک نهاد مردمی و انقلابی در کنار سایر نهادها که در پیاده‌روی اربعین نیازهای بهداشتی درمانی زائران اباعبدالله الحسین را پوشش می‌دهند از مدت‌ها قبل برای تشکیل موکب‌های بهداشتی و درمانی اقدام کرده است.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ موکب درمانی بسیج جامعه پزشکی با کمک رده‌های استانی و با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی، هلال احمر و تامین اجتماعی در مسیر پیاده‌روی اربعین برپا می‌شود.

۳۵۰ کادر درمانی در مسیر راهپیمایی اربعین

احمدی اظهار کرد: بیش از ۳۵۰ نفر تاکنون تیم‌بندی شدند تا به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی کنند و تیم‌های خدمت‌رسان از ۱۷ تا ۳۰ مهر ماه در مسیر راهپیمایی اربعین برای خدمت‌رسانی به زائران در موکب‌ها مستقر هستند.

جانشین بسیج جامعه پزشکی اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی با همکاری سمن‌ها و نهادهای مردمی تلاش کرده است تا امسال برای اولین بار در مسیر راهپیمایی اربعین سید و سالار شهیدان میز تخصصی پزشکی برای خدمت‌رسانی به زائران تدارک ببیند.

وی در ادامه درباره جزئیات طرح میز تخصصی پزشکی در مسیر راهپیمایی اربعین بیان کرد: زائران سیدوسالار شهیدان در مسیر پیاده‌روی اربعین نیازمند خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی هستند، به همین دلیل میز خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی را در مسیر راهپیمایی اربعین قرار دادیم.

استقرار میز طب سنتی در مسیر پیاده روی اربعین حسینی

احمدی ادامه داد: همچنین میز طب سنتی در مسیر راهپیمایی اربعین در نظر گرفتیم تا پزشکان متخصص طب سنتی توصیه‌های لازم برای پیشگیری از بیماری به زائران را بیان کنند و این میزهای تخصصی پزشکی در نجف و کربلا مسیرهای پیاده‌روی اربعین و حرمین امامین شریفین در کاظمین و سامرا مستقر شده‌اند و تیم‌های خدمت‌رسان به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها