بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط یک دستگاه جرثقیل سنگین در اتوبان بسیج خبر داد.

تدبیر24»سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۲ و ۱۹ دقیقه امروز یک مورد حادثه سقوط جرثقیل به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه واقع در اتوبان بسیج، انتهای محلاتی اعزام شدند.

همچنین روابط عمومی اورژانس تهران اعلام کرد که نیروهای امدادی اورژانس نیز به محل حادثه اعزام شده‌اند.

در همین حال، دکتر پیمان صابریان، رییس اورژانس تهران اعلام کرد که این حادثه تا ساعت ۱۳:۳۴ دقیقه دو کشته و چهار مصدوم داشته است و احتمال افزایش کشته‌شدگان این حادثه نیز وجود دارد.

در ادامه سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز درباره دیگر جزئیات این حادثه اظهار کرد: پس از اعلام این حادثه به سازمان آتش نشانی چهار ایستگاه به همراه دو دستگاه جرثقیل سنگین و یک دستگاه جرثقیل سبک سازمانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این جرثقیل ۱۶۰ تن که متعلق به بخش خصوصی بوده در داخل شهربازی اطراف این محل در حال کار بوده است گفت: این جرثقیل به دلایلی که همچنان مشخص نیست واژگون می شود و به روی یک دستگاه تاکسی و چند نفر سقوط می کند که پس از واژگون شدن این جرثقیل دو نفر در لحظات اولیه جان خود را از دست می‌دهند.

ملکی افزود: پس از سقوط جرثقیل بر روی تاکسی نیز مردی حدود ۵۰ ساله در آنجا حضور داشته که با تلاش نیروهای آتش نشانی رها سازی و به عوامل اورژانس تحویل داده شد. وی در وضعیت بسیار خطرناکی گرفتار شده بود.

به گفته وی، عملیات برای بریدن قطعات بوم و جا به جا کردن جرثقیل سنگین همچنان ادامه دارد.


انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها