بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
مهاجم سابق استقلال به رویای خود رسید و سرانجام به تیم ملی سنگال دعوت شد و می‌تواند برابر برزیل به میدان برود.
تدبیر24»مامه تیام یکی از بهترین مهاجمانی است که در این چند سال اخیر راهی استقلال شده است. او در نیم فصلی که در آبی پوشان پایتخت بازی کرد، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و به محبوبیت بالایی هم در بین هواداران این تیم دست پیدا کرد اما همچنان که پیش بینی می‌شد مورد توجه تیم‌های عربی قرار گرفت و در نهایت از استقلال جدا شد.

تیام راهی لیگ امارات شد تا برای عجمان بازی کند. او در این تیم هم عملکرد خوبی از خود نشان داد اما هدف او رسیدن به پیراهن تیم ملی سنگال بود.

سرمربی سنگال تاکید کرده بود که "تیام" تنها در یک صورت شانس رسیدن به پیراهن تیم ملی کشورش را دارد و آن اینکه در یک تیم اروپایی بازی کند و به همین خاطر این بازیکن با وجود شرایط خوبی که در عجمان داشت تصمیم گرفت که راهی لیگ ترکیه شود و پیراهن قاسم پاشا ترکیه را برتن کرد.

تیام در این تیم ترکیه هم خوب ظاهر شد و به همین خاطر به رویای خود رسید و به تیم ملی سنگال دعوت شد.

سرمربی سنگال نام تیام را در فهرست تیمش برای دیدار دوستانه برابر برزیل قرار داد.

روزنامه البیان امارات نوشت: تیام با درخشش در استقلال و عجمان بار دیگر به فوتبال اروپا رفت و در نهایت هم با دعوت شدن به تیم ملی سنگال به رویای خود رسید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها