بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۲۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵
جانشین رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا هشدارهایی را در مورد نحوه تامین ارز در کشور عراق و ورود کالاهای ممنوعه به کشور به زائران اربعین ارائه کرد.

تدبیر24» به گزارش ایسنا، سرهنگ بهرامی درباره تامین امنیت ارز مود نیاز زائران اربعین گفـت: از زائران می‌خواهیم که اگر در سفر اربعین نیاز به پول خارجی و تبدیل پول خود دارد، حتما آن را از شهر خود تهیه کنند.


وی ادامه داد: زائران نباید ارز و دیگر ملزومات  خود را از نقاط صفر مرزی تهیه کنند، چرا که ازدحام جمعیت در پایانه های مرزی بسیار زیاد است.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا افزود: زائران اربعین باید از محل های مجاز مانند بانک و صرافی‌های مجاز نسبت به تهیه ارز مورد نیاز خود اقدام کنند و به هیچ وجه نباید  از دلالان کنار خیابان ارز تهیه نکنند  چرا که  ممکن است این ارزها جعلی و تقلبی باشد و آن طرف مرز با مشکلاتی مواجه شوند.

بهرامی با بیان اینکه  زائران به هیچ عنوان نباید اسناد هویتی خود را در اختیار افراد ناشناس قراردهند، گفت : احتمال سواستفاده از این اسناد وجود دارد و از این رو لازم است که زائران دقت کافی را داشته باشند.  


وی همچنین نسبت به ورود کالای قاچاق و ممنوعه به کشور نیز هشدار داد و گفت: توصیه ما به زائران این است که  شهد شیرین زیارت نجف اشرف و کربلای معلی را  با ورود کالای قاچاق ممنوعه به کشور تلخ نکنند.


انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها