بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴
باشگاه الاهلی عربستان برای جایگزین برانکو با سرمربی سوئیسی سابق خود به توافق نهایی رسید.
تدبیر24»باشگاه الاهلی برای جایگزینی برانکو  به جمع بندی نهایی رسید. سایت عربستانی اسپورت 24 نوشت که باشگاه الاهلی با کریستیان گروس به توافق نهایی رسید و به زودی قرارداد امضا خواهد کرد.

مسئولان باشگاه الاهلی راهی امارات شده‌اند تا با این مربی باتجربه قرارداد امضا کنند. قرار است که گروس در دو روز آینده راهی عربستان شود تا رسما هدایت الاهلی را برعهده بگیرد.

این مربی سوئیسی پیش از این هم هدایت الاهلی را برعهده گرفته است. او سابقه مربیگری در تاتنهام را هم دارد.

برانکو بدترین دوران مربیگری خود را در الاهلی تجربه کرد و تنها بعد از 5 بازی از هدایت این تیم اخراج شد این درحالی بود که روزهای درخشانی را در پرسپولیس تجربه کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها