بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۲۰۷۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
نقاشی ساختمان و نصب کاغذ دیواری هر دو از امور مهم در هر خانه ای می باشد. امروزه به دلیل شرایط بد اقتصادی، تلاش بیشتری برای کسب درآمد می شود و با این وجود برخی از مردم مجبور ویا برای تنوع اقدام به نقاشی ساختمان ویا نصب کاغذ دیواری جدید می کنند.

تدبیر24»از سوی دیگر تعمین کننده های این خدمات از نقاش ساختمان گرفته تا نصاب کاغذ دیواری ویا آن رنگ فروشی که در بازار وجود دارد هم مجبور هستند با سودی کم فعالیت خود را ادامه دهند ویا مشتریان کمتری نسبت به قبل داشته باشند.

به همین دلایل مهم است که در برخی از موارد کیفیت کار کم می شود ویا به دلیل پرداخت نکردن هزینه مناسب برای این خدمات یا محصولات مشکلاتی سر راه مردم قرار می گیرد.

امروز تلاش خود را خواهیم کرد که مواردی پیرامون خدمات نقاشی ساختمان و کاغذ دیواری ارائه دهیم تا هرچند کم بتوانیم از به وجود آمدن مشکلات در آینده جلوگیری کرده باشیم.

خیلی وقت ها خوب است که برای جلوگیری از افسردگی تغییر و تحولاتی به منزل خود بدهیم که یکی از این امور می تواند خرید کاغذ دیواری و رنگ جدید خانه باشد باشد.

شاید شما هم این حس را داشته باشید که کار بیار دشواری است و به دلیل تنوع زیاد نمی توان به راحتی به انتخاب آن پرداخت.

اما شما می توانید با در نظر گرفتن چند نکته ساده در زمینه کاغذ دیواری بهترین و مناسب ترین نوع آن را برای فضای مورد نظر خود انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.

1. اندازه خانه خود. اگر خانه ای کوچک دارید سعی کنید رنگ های روشن با طرح های ملایم و خلوت را انتخاب کنید.

2. سبک دکوراسیون منزل خود: بر اساس سایر وسایل از جمله لوازم دکوراتیو و مبلمان خانه به انتخاب کاغذ دیواری بپردازید.

3. رنگ وسایل: بسیار مهم است که رنگ سایر اسباب و وسایل خانه خود را در نظر بگیرید مانند رنگ پارچه مبلی خود، رنگ پارکت ها، پره، قاب ها و ...

4. اگر فرزند کوچک دارید سعی کنید از کاغذ دیواری های چرک تاب و یا تیره تر استفاده نمایید.

5. ترکیب کردن طرح های شلوغ با طرح های ساده بسیار زیبا و دلچسب است.

6. ادغام کاغذ دیواری با نقاشی ساختمان نمای داخلی خانه شما را چندین برابر خواهد کرد پس از آن غافل نشوید.

7. روانشناسی رنگ ها می تواند کمک شایانی در انتخاب شما داشته باشد. به عنوان مثال اگر عاشق هیجان و تحرک می باشد حتما از رنگ قرمز استفاده کنید و اگر به دنبال استقلال و شادی می باشید رنگ بنفش گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

8. کاغذ دیواری مدرن، کلاسیک، سه بعدی، پوستری و ... در سراسر بازار انتخاب شما را راحت تر کرده است پس قبل از خرید حتما طرح های متنوعی از آن ها ببینید تا ایده بگیرید.

9. اگر قصد دارید برای اتاق خواب کودک خود از کاغذ دیواری استفاده نمایید طرح های کارتونی، علمی و ... بسیاری وجود دارد که می توانید طبق علایق و روحیه فرزند دلبند خود به انتخا آن بپردازید.

10. و در پایان اگر می خواهید برای اتاق کار خود به اقدام کنید سعی کنید طرح هایی متناسب با شرایط کاری خود، رنگ برند و ... انتخاب نمایید.

اما پس از انتخاب به بحث همیشگی قیمت ها و دستمزد خواهیم رسید.

قیمت ها بسته به جنس کار شما، ایرانی یا خارجی بودن کار و متراژ رول کاغذ دیواری بسیار متفاوت می باشد که می بایست بنا به بودجه در نظر گرفته شده و تمام موارد بالا انتخابی مطلوب داشت.

در نهایت این نصب کاغذ دیواری می باشد که زیبایی مورد نظر را به خانه القا می کند. یکی از حساس ترین کار ها در این زمینه می باشد.

برای این کار دو پیشنهاد به شما می دهیم این که یا خودتان این کار را انجام دهید و یا این کار را به نصابان ماهر بسپارید.

پیشنهاد می کنیم که برای نصب کاغذ دیواری از استادکاران حرفه ای در این زمینه درخواست کنید زیرا در کمترین زمان و تمیز ترین حالت ممکن کار را به شما تحویل خواهند داد و آن زمان است که حسابی از انتخاب خود لذت می برید.

دوام کدام بیشتر است؟

نکته دیگری که لازم است به آن اشاره کنیم دوام و طول عمر کاغذ دیواری یا رنگ ساختمان می باشد. باید متذکر شویم که با پیشرفت تکنولوژی و تولید کاغذ های دیواری در زمینه رعایت استاندارد کیفیت، دوام و طول عمر کاغذ دیواری بسیار بیشتر از رنگ می باشد.

توجه کنید که رنگ ساختمان پس از مدتی دوده و گرد و غبار را به خود می گیرد و نمای اتاق را بسیار بد جلوه می دهد و مجبور به هزینه اضافی بابت بازسازی دوباره رنگ ساختمان می شوید.

اما اگر خودتان می خواهید دست به کار شوید پس لازم است نکات زیر را بدانید:

1. تمامی وسایل را از روی دیوار بردارید.

2. دیوار را در صورت نیاز یک دست نمایید یعنی ترک ها و بر آمدگی ها را از بین ببرید.

3. حال باید شروع به نصب کاغذ دیواری کرد که در این مرحله باید پنج سانتی متر بیشتر از آن را در نظر گرفت

4. چسب مخصوص را به پشت کاغذ ها بزنید و پس از گذشت 8 الی 10 دقیقه دست به کار شوید

5. از بالای دیواری شروع کنید و همین کار را ادامه دهید

پس از نصب کاغذ دیواری شاهد حباب هایی بر روی دیوار می شوید که جای نگرانی نیست زیرا پس از گذشت 24 ساعت از بین خواهند رفت.

دقت کنید که برای هزینه نصب کاغذ دیواری اندازه رول ها بسیار مهم می باشند و نصابان برای تعیین نهایی هزینه با توجه به آن محاسبات خود را انجام می دهند.

منبع: www.nect.ir

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
محمد
|
Romania
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
سلام
ممنون فقط کاشکی قیمت ها هم میذاشتین
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
مطالب مفید و جالبی بود ممنون
مرضیه
|
Canada
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
به نظرم ترکیب کاغذ دیواری و نقاشی ساختمان خیلی شیکه
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها