بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۲۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
امروز یکشنبه ۲۱ مهر ۹۸ هر اونس طلا برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد. در مقابل دلار در بازار آزاد نیر امروز هم مانند روز قبل دست‌خوش تغییر قیمت شد. صرافی ملی نیز قیمت خرید و فروش دلار و یورو را در ادامه هفته قبل بدون تغییر اعلام کرد.
تدبیر24»امروز هر اونس طلا برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر اونس طلا که روز قبل  تا ۱,۴۸۹ (یک هزار و چهارصد و هشتاد و نه ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ مصادف با ۱۳ اکتبر ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۰۱ درصدی به ۱,۴۸۹ (یک هزار و چهارصد و هشتاد و نه ) دلار رسید.

 دلار در بازار تهران برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار در بازار تهران که روز قبل  تا ۱۱,۴۸۰ (یازده هزار و چهارصد و هشتاد ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ مصادف با ۱۳ اکتبر ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۰۸ درصدی به ۱۱,۴۹۰ (یازده هزار و چهارصد و نود ) تومان رسید.

همچنین یورو با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۲,۶۰۰ (دوازده هزار و ششصد ) تومان معامله شد.

لیر ترکیه، امروز به ۱,۹۷۲ (یک هزار و نهصد و هفتاد و دو ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۵ درصدی داشته است.

نرخ دینار رسمی بانک مرکزی(ریال)  یکشنبه، بدون تغییر نسبت به دیروز بدون تغییر اعلام شد. به‌طوریکه قیمت 100 دینار عراق در صرافی ملی 3,521 ریال قیمت گذاری شد. قیمت دینار عراق شاهد کاهش ۱.۰۴ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که دینار عراق که روز قبل  تا ۱۰ (ده ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ مصادف با ۱۳ اکتبر ۲۰۱۹ - به ۱۰ (ده ) تومان رسید.

امروز یکشنبه ۲۱ مهرماه ۱۳۹۸ صرافی ملی نرخ رسمی خرید و فروش دلار و یورو را بدون تغییر و به شرح زیر اعلام کرد:

 قیمت خرید دلار آمریکا: 11,300 تومان         قیمت فروش  دلار آمریکا: 11,400 تومان 

 قیمت خرید یورو: 12.500 تومان                    قیمت فروش  یورو: 12,600 تومان

امروز یکشنبه ۲۱ مهرماه ۱۳۹۸ سکه طرح جدید 3 میلیون و 975 هزار تومان و سکه طرح قدیم ۳ میلیون و ۹85 هزار تومان  قیمت خورد. قیمت نیم‌سکه 2 میلیون و 30 هزار تومان و ربع‌سکه یک میلیون و 220 هزار تومان است. سکه گرمی هم با قیمت 850 هزار تومان به فروش می‌رسد.

از سوی دیگر بهای اونس طلای جهانی امروز روی رقم 1489 دلار قیمت خورد و در بازار داخلی هر مثقال طلای آبشده به قیمت یک میلیون و 757هزار تومان رسید که معادل هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود 405 هزار تومان است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها