بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۰۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷
بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید هدفش صرفا دعوت شدن به تیم ملی نیست و او می‌خواهد در ترکیب اصلی ایران حضور داشته باشد.

تدبیر24»وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی ۳ بر صفر تیمش برابر فجرسپاسی بیان کرد:‌در رختکن دیدم تکلی که روی فرشید اسماعیلی زده شد، می‌توانست پنالتی باشد. مدافع توپ را دور نکرد و فقط پای اسماعیلی را زد.

او درباره بازی با سایپا هم، گفت: خدا را شکر روند ما مثبت است. این سومین دیداری است که برنده می‌شویم. ان‌شاءالله همین روند را ادامه بدهیم و تیم ما بهتر از این هم شود و بازی‌های لیگ را هم ببریم تا هواداران مجاب شوند که به ورزشگاه بیایند.

غفوری اضافه کرد:‌ هواداران حق دارند از ما ناراحت باشند. فصل را آن طوری که انتظار داشتند شروع نکردیم. کل تلاش‌مان را می‌کنیم تا استقلال را دوباره بالا بیاوریم و در کورس قرار بگیریم تا هواداران از نگاه کردن بازی لذت ببرند.

کاپیتان استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به وضعیت استقلال در لیگ برتر بازیکنان و کادر فنی تمرکزشان را روی جام حذفی می‌گذارند هم اظهار کرد: وضعیت در لیگ برتر؟ ما فقط ۶ امتیاز با صدر فاصله داریم. ۶ امتیاز خنده‌دار است و خیلی راحت جبران می‌شود.

او درباره دعوت نشدنش به تیم ملی هم توپیح داد: مگر می‌شود یک بازیکنی که ۵ سال در تیم ملی بوده بعد از دعوت نشدن ناراحت نشود؟ من هدفم بازی کردن در تیم ملی است نه دعوت شدن. سعی می‌کنم شرایطم را بهتر کنم و استقلال را بالا بکشیم و قطعا هدفم بازی کردن در تیم ملی است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها