بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران رونالدو را یکی از ۳ بازیکن برتر تاریخ دانست.
تدبیر24»به نقل از گاتزتا، علی دایی برترین گلزن ملی درباره رسیدن کریستیانو رونالدو به رکورد او گفت: این رکورد مایه افتخار من و هموطنانم است. در حقیقت این رکورد متعلق به من نیست و به تمام مردم تعلق دارد. همه رکوردها نیز برای شکستن خلق می‌شوند و خوشحالم که بازیکن بزرگی چون کریستیانو رونالدو که یکی از بهترین بازیکنان جهان است، آن را خواهد شکست. من حرکات رونالدو در زمین را دوست دارم و به نظرم جزو سه بازیکن برتر تاریخ است.

دایی در ادامه صحبت‌های خود گفت : بین رونالدو و مسی، کریستیانو بیشتر در تیم ملی تاثیر دارد و به همین خاطر فکر می‌کنم فقط رونالدو بین این دو بازیکن به این رکورد می‌رسد.

او در پایان گفت: کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا سخت‌تر از رسیدن به رکورد است و تیم‌های خوب زیادی حضور دارند ولی فکر کنم یوونتوس با کریستیانو رونالدو از شانس‌های اصلی قهرمانی است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها