بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
رئیس‌جمهوری ترکیه اعلام کرد، اطمینان دارد بعد از توافق دو طرف درباره توقف عملیات نظامی در شمال شرق سوریه تلاش‌های مشترک آمریکا و ترکیه موجب تقویت صلح و ثبات خواهد شد.
تدبیر24»به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه با انتشار پیامی در حساب توییتر خود در پاسخ به دونالد ترامپ، همتای آمریکایی خود نوشت: جناب رئیس جمهور هنگامی که تروریسم به عنوان دشمن اصلی بشریت را شکست دهیم جان انسان‌های بیشتری را نجات داده‌ایم.

اردوغان افزود: مطمئنم که این تلاش مشترک به صلح و ثبات در منطقه‌مان کمک خواهد کرد.

پیشتر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پس از پایان دیدار هیئت‌های عالی رتبه ترکیه و آمریکا که در آنکارا صورت گرفت، با انتشار پیامی در توییتر و با تشکر از اردوغان نوشت: "اخبار خوبی از ترکیه در راه است. پنس و مایک پامپئو وزیر امور خارجه کمی بعد نشست خبری تشکیل خواهند داد. از رئیس جمهور اردوغان تشکر می‌کنم. میلیون‌ها زندگی نجات می‌یابد."

انتهای پیام

مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها