بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
در دیدار با رئیس جمهور ونزوئلا:
رئیس جمهور مقاومت ملت‌های ایران و ونزوئلا و به شکست کشاندن توطئه های آمریکا را تحسین برانگیز خواند و با تاکید بر اینکه دو ملت ، با مقاومت خود درس بزرگی به آمریکا دادند، اظهارداشت: تهران آماده است در همه عرصه ها روابط خود را با ونزوئلا به عنوان یک کشور دوست و برادر گسترش دهد.
تدبیر24»حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز جمعه در دیدار "نیکلاس مادورو" رئیس جمهور ونزوئلا که در حاشیه اجلاس سران غیرمتعهدها در باکو انجام شد، گفت: ایران و ونزوئلا در همه مجامع بین المللی و سیاسی پشتیبان یکدیگر بوده و اینگونه باقی خواهند ماند. ما آماده ایم در کنار تقویت همکاری های مالی و بانکی، تجربیات خود را در حوزه های فنی و زیرساخت های سایبری ، فناوری های نوین و همچنین کشاورزی، در اختیار ونزوئلا قرار دهیم.

روحانی با بیان اینکه با همکاری یکدیگر می توانیم به آبادانی و پیشرفت برسیم، تصریح کرد: آمریکایی در پیشبرد هیچ نقشه‌ای در منطقه ما از عراق و سوریه گرفته تا فلسطین، افغانستان و یمن نتوانستند به موفقیتی دست یابند و همه توطئه های علیه ما نیز با شکست مواجه شده است.

رئیس جمهور اظهار داشت: در ماه‌های گذشته، عمده شاخص های اقتصادی ایران مثبت بوده و این نشان می دهد که نقشه های استکبار و آمریکا و فشارهای اقتصادی آنها بی نتیجه و ناکام بوده است.

روحانی در این دیدار از رئیس جمهوری ونزوئلا برای سفر رسمی به ایران دعوت کرد.

رئیس جمهور ونزوئلا نیز در این دیدار مبارزه و مقاومت ملت ایران را تحسین برانگیز خواند و تاکید کرد: ملت‌های ایران و ونزوئلا با ایستادگی در برابر طرح‌های فزون خواهانه آمریکا، این کشور را ناچار به عقب نشینی و پذیرش شکست کردند.

"نیکلاس مادورو" خواهان گسترش بیش از پیش روابط ایران و ونزوئلا در همه حوزه ها شد و گفت: کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور همه راهکارها و زمینه های همکاری را آماده کرده که باید برای اجرایی شدن آنها سریعتر اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه در آمریکا متاسفانه جنگ طلب ترین و افراطی ترین گروه قدرت را بدست گرفته و علیه ایران و ونزوئلا و کشورهای مستقل شیطنت می کند، گفت: اکنون همه کشورهای مستقل علیه رفتارهای افراطی و تروریستی آمریکا جبهه وسیعی را تشکیل داده اند و این بسیار ارزشمند است.
برچسب ها: روحانی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها