بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۰۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی گفت: شرایط ثبات نسبی بازار ارز این نوید را می دهد که فعلا قیمت لوازم خانگی افزایش نمی یابد.
تدبیر24»نصیری با بیان اینکه هم اکنون بازار در رکود نسبی بسر می‌برد گفت: اگر وضعیت به همین منوال پیش برود درشش ماه دوم سال وضعیت بازار در رکود است.

فریدون نصیری رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه، با بیان اینکه هم اکنون بازار لوازم خانگی در رکود نسبی به سر می‌برد، گفت: اگر رکود در بازار ملزومات آشپزخانه به همین منوال ادامه داشته باشد نمی توانیم شرایط خوبی را برای این صنعت پیش بینی کنیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه با اشاره به اینکه نوسانات نرخ ارز تاثیر بسزایی در تولید و توزیع لوازم خانگی دارد، تصریح کرد: شرایط ثبات نسبی بازار ارز این نوید را می دهد که فعلا قیمت لوازم خانگی افزایش نمی یابد.

نصیری با تاکید بر اینکه حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد تولیدات این بازار داخلی است، اظهار کرد: با توجه به نیاز بازار و محدودیت های وارداتی، لوازم خانگی و آشپزخانه کمتر وارد کشور می شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه گفت: بازار امسال نسبت به سال گذشته فروش کمتری را تجربه کرده است.

نصیری با بیان اینکه لوازم خانگی فلزی به کشور‌هایی همچون عراق، افغانستان و کشور‌های همسایه صادر می‌شود، اظهار کرد: با صادرات محصولات به کشور عراق شرایط مطلوب تر است اما در حوزه واردات محدودیت اعمال شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه با بیان اینکه لوازم خانگی یکی از صنایع با دامنه‌ای بسیار وسیع و متنوع است، تصریح کرد: این صنعت همواره در تلاش است که بتواند شرایط مطلوبی برای خریدار و همچنین فروشندگان ایجاد کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها