بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به بارش باران گفت: هم اکنون ۷۸ نقطه تهران آبگرفتگی اعلام شده است.
تدبیر24»محمدرضا مهماندار درباره ترافیک در پایتخت اظهار کرد: ۷۸ نقطه در تهران دچار آبگرفتگی شده است و ترافیک سنگین در جنوب به شمال بزرگراه آزادگان زیر پل جاده مخصوص، جاده مخصوص محدود کاروانسرا سنگی وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان از سفر‌های غیرضرور خودداری کنند، گفت: در زیرگذر شرق میدان آزادی، حلقه داخلی میدان آزادی و آزاد راه تهران کرج به سمت شرق، روی پل جناح نیز ترافیک سنگین است.

بارش باران در جاده‌های ۱۳ استان

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بارش باران در جاده‌های ۱۳ استان خبر داد.

بر اساس اعلام سازمان راهداری هم اکنون در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده نارنجستان و در محدوده سه راهی چلاو مسیر رفت و برگشت ترافیک نیمه سنگین است.

در محور‌های چالوس، فیروزکوه و آزادراه رشت – قزوین مسیر رفت و برگشت تردد روان بوده و محور‌های شمالی دارای بارش باران گزارش شده است.

*آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها:

-ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده‌های مهر ویلا، ساسانی و پل کلاک و ترافیک نیمه سنگین حدفاصل جهان نما تا گرمدره

-ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده شهرک صنعتی کاسپین

-ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در اکثر مقاطع

-ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر

-ترافیک سنگین در محور ملارد – تهران محدوده سرحد آباد

سازمان راهداری همچنین از بارش باران در محور‌های استان‌های البرز، تهران، قزوین، قم، مازندران، کرمانشاه، کردستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، مرکزی و همدان خبر داده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها