بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.
تدبیر24»سرهنگ نادر رحمانی در این باره گفت: برابر آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه در اکثر محورهای استان‌های کرمانشاه، مرکزی، تهران، زنجان، قزوین و همچنین محور هشترود- زنجان در استان آذربایجان شرقی بارش باران گزارش شده است. 

وی افزود: همچنین در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان جنوبی، اصفهان، زنجان، قزوین، کردستان و ارتفاعات مازندران، مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ضمن درخواست از شهروندان برای رعایت نکات ایمنی به دنبال بارش باران و لغزندگی برخی راه‌های مواصلاتی کشور اظهار کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها