بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
اولین دوره آموزشی اورژانس یار کشور با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور و سازمان اورژانس برگزار شد.
تدبیر24»به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، دوره آموزشی اورژانس یار کشور شامل کلاس‌های آموزشی برای شرکت کنندگان بود.

در این دوره به افراد مهارت‌های مهمی در ارتباط با کمک‌های اولیه و همچنین اقدامات ساده و اولیه حفظ حیات مثل احیای قلبی ریوی و... به صورت تئوری و عملی آموزش داده شد.


کانون بسیج جامعه پزشکی دامغان از توابع استان سمنان به عنوان میزبان این رویداد مهم و با هماهنگی معاونت علمی و پژوهشی بسیج جامعه پزشکی کشور با ثبت نام حدود ۱۰۰ نفر از داوطلبان اقدام به برگزاری این دوره کرد.


گفتنی است این دوره به مدت ۱۰۰ ساعت برای داوطلبان بسیجی توسط مدرسان سازمان اورژانس برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها