بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۲۰۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از فردا با ورود سامانه بارش‌زا به کشورمان بیشتر نقاط کشور شاهد کاهش محسوس دما و همچنین بارش‌برف هستند که این بارش در مناطق ییلاقی سنگین و قابل توجه خواهد بود.
تدبیر24»بررسی‌های انجام شده در نقشه‌های هواشناسی این نکته را نشان می‌دهد که از اوایل روز جمعه آینده روند کاهش دما در اغلب نقاط کشور بخصوص مناطق مرتفع آغاز و به دنبال آن بارش برف و باران تجربه می‌شود که این شرایط تا پایان هفته آینده نیز ادامه می‌یابد.

برهمین اساس و با توجه به افزایش رطوبت و برودت هوا در بیشتر نقاط ایران اغلب بارش‌های پاییزی به صورت برف بوده و بیشتر مسیر‌های روستایی و فرعی بخصوص در استان‌های گیلان و مازندران مسدود خواهد شد.

کارشناسان سازمان هواشناسی براین باورند درصورتی که پیش‌بینی‌های انجام شده برای شرایط جوی کشورمان محقق شود مجموع بارش برف احتمالی ۱۰ روز آینده، رکورد بارش برف در پاییز سال ۱۳۹۰ را می‌شکند. به گفته کارشناسان نکته جالب توجه اینجاست که این بارش‌های سنگین برف پاییزی تنها داخل مرز‌های جمهوری اسلامی ایران اتفاق خواهد افتاد و کشور‌های همسایه تقریبا منافعی از این بارش‌ها نخواهند داشت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها